Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie gminy Frysztak w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 z podziałem na zadania (części) – przetarg II

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77 110, , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
    38-130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77 110, , fax. 17 27 77 920
    REGON: 69058218600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie gminy Frysztak w sezonach zimowych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 z podziałem na zadania (części) – przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych związanych z utrzymaniem w przejezdności dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie Gminy Frysztak podczas występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 z podziałem na zadania (części) : 1.Zadanie 1: Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Frysztak ciągnikami wyposażonymi w pługi odśnieżne (na terenie IV strefy – część 1). 1.1. Zakres zamówienia a)STREFA IV: miejscowość Gogołów; Wykaz dróg dla strefy IV stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 1.2. Opis realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług ciągnikami o napędzie na dwie osie wyposażonymi w pługi odśnieżne lub równoważnymi nośnikami, związanych z odśnieżaniem dróg, ulic, parkingów oraz placów na każde wezwanie Zamawiającego w okresie czasu objętym zamówieniem, tj. odśnieżanie wyznaczonych przez Zamawiającego dróg w wyznaczonych terminach oraz po nagłych, wzmożonych opadach śniegu. W/w usługi obejmują : - odśnieżanie dróg, ulic, parkingów oraz placów wskazanych przez Zamawiającego; - pełnienie dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego; - zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo – remontowej dla maszyn środków transportu . Wykonawca zobowiązuje się : - świadczyć w/w usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, parkingów i placów zgodnie z planem operacyjnym Zamawiającego w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne, itp.); - podstawić do pracy sprzęt zaopatrzony w materiały pędne odpowiednie dla niskich temperatur nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia; - stosować przerywany czas pracy; - w przypadku awarii dokonywać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie (w ciągu 12 godzin od momentu wystąpienia awarii). Zakres usług stanowiących przedmiot umowy będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania. Zatrudnienie nastąpi na wezwanie lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakres robót i szczegółową lokalizacje pracy będzie określał każdorazowo pracownik kierujący pracami zimowego utrzymania dróg z ramienia Zamawiającego. W przypadku nierzetelnego wywiązywania się przez Wykonawcę z narzuconych terminów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia innych podmiotów do wykonania przewidzianych prac po cenach wolnorynkowych, przy czym powstałą ewentualnie różnicę cenową pokryje Wykonawca. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację usług będzie równe iloczynowi odpowiedniej stawki godzinowej i ilości godzin pracy potwierdzonych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub sołtysów poszczególnych wsi. Po ukończeniu odśnieżania poszczególnych odcinków dróg, zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji faktu wykonania usługi na poszczególnych odcinkach. W celu zatwierdzenia karty pracy Wykonawca będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę przepracowanych godzin (porównanie dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego i Wykonawcę). Przy czym w przypadku braku bezpośredniego nadzoru, ilość godzin zostanie ustalona na podstawie ilości przejechanych przy odśnieżaniu kilometrów i średniej prędkości pojazdu, przy uwzględnieniu panujących warunków atmosferycznych . Za dojazd do miejsca odśnieżania lub przejazd z zadania na zadanie bez efektywnego odśnieżania Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie godzinowe w wysokości 60 % stawki przewidzianej za efektywne odśnieżanie. 2. Zadanie 2: Posypywanie mechaniczne nawierzchni dróg, ulic, parkingów oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak materiałem uszorstniającym podczas występowania śliskości na drogach (z podziałem na III części - obwody). 2.1. Zakres zamówienia: a) OBWÓD I: miejscowości Frysztak, Glinik Dolny, Kobyle, Pułanki, Twierdza, , Glinik Średni, Glinik Górny, Gogołów, Chytrówka, Cieszyna, Huta Gogołowska, Stępina; b) OBWÓD II: miejscowości Widacz, Lubla; c) OBWÓD III: miejscowość Gogołów – droga gminna nr 112164 R oraz droga gminna nr 112159 R na odcinku od wyciągu narciarskiego do granicy z miejscowością Januszkowice. (UWAGA : Każdy obwód stanowi odrębną część zamówienia) Wykaz dróg dla poszczególnych obwodów stanowi załącznik nr 11 do SIWZ . (UWAGA : materiał do posypywania powierzony przez Zamawiającego). 5.2.2. Opis realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług związanych z usuwaniem występujących w okresie zimowym gołoledzi poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym za pomocą sprzętu mechanicznego nawierzchni wybranych odcinków dróg, ulic, parkingów oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak, na każde wezwanie Zamawiającego w okresie czasu objętym zamówieniem. Posypywanie należy wykonać mieszanką piasku żużlowego przemieszanego z solą Materiał do posypywania będzie dostarczany przez Zamawiającego na plac składowy Wykonawcy. W przypadku zalegania na wyznaczonych do posypania odcinkach nawierzchni dróg, ulic, placów warstwy śniegu uniemożliwiającej efektywne posypywanie, do obowiązku Wykonawcy należy ich wcześniejsze odśnieżenie przed posypaniem. W/w usługi obejmują: - mechaniczne posypywanie dróg, ulic, parkingów oraz placów komunalnych wskazanych przez Zamawiającego (z ewentualnym ich wcześniejszym odśnieżeniem); - załadunek materiału uszorstniającego do posypywania z placu składowego; - pełnienie dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego; - zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo – remontowej dla maszyn środków transportu . Wykonawca zobowiązuje się : - świadczyć w/w usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg zgodnie z planem operacyjnym Zamawiającego w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (niskie temperatury, zawieje i zamiecie śnieżne, itp.); - podstawić do pracy sprzęt zaopatrzony w materiały pędne odpowiednie dla niskich temperatur nie później niż 1 godzinę od chwili otrzymania zawiadomienia; - stosować przerywany czas pracy; - w przypadku awarii dokonywać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie (w ciągu 12 godzin od momentu wystąpienia awarii). Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia będzie uzależniony od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do posypywania . Zatrudnienie nastąpi na wezwanie lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym . Zakres robót i szczegółową lokalizacje pracy będzie określał każdorazowo pracownik kierujący pracami zimowego utrzymania dróg z ramienia Zamawiającego. Wykonawca zapewni w ramach umowy odpowiednio przystosowane miejsce – plac do składowania materiału uszorstniającego przeznaczonego do posypywania oraz zapewni personel i sprzęt mechaniczny do przesypywania i załadunku materiału bez dodatkowych wynagrodzeń. W przypadku nierzetelnego wywiązywania się przez Wykonawcę z narzuconych terminów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia innych podmiotów do wykonania przewidzianych prac po cenach wolnorynkowych, przy czym powstałą ewentualnie różnicę cenową pokryje Wykonawca. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację usług będzie równe iloczynowi odpowiedniej stawki godzinowej i ilości godzin pracy potwierdzonych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub sołtysów poszczególnych wsi. Po ukończeniu posypywania poszczególnych odcinków dróg, zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji faktu wykonania usługi na poszczególnych odcinkach. W celu zatwierdzenia karty pracy Wykonawca będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę przepracowanych godzin (porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i Wykonawcę). Przy czym w przypadku braku bezpośredniego nadzoru, ilość godzin zostanie ustalona na podstawie ilości przejechanych przy posypywaniu kilometrów i średniej prędkości pojazdu, przy uwzględnieniu panujących warunków atmosferycznych. Za dojazd do miejsca posypywania lub przejazd z zadania na zadanie bez efektywnego posypywania Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie godzinowe w wysokości 60 % stawki przewidzianej za efektywne posypywanie. Ponadto Wykonawcy będzie przysługiwało w okresie trwania sezonów zimowych wymienionych w ust. 5 SIWZ wynagrodzenie za każdą dobę oczekiwania na dyżurze (zestaw do posypywania + kierowca) z wyłączeniem dni, w których prowadzone będzie posypywanie, w kwocie 25 zł brutto za 1 dobę .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Zobowiązanie do udostepnieniu zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) – Załącznik nr 5 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach