Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2019/2020

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2019/2020 tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, placów, skwerów i parkingów w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2020 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 9 do SIWZ). Całość zamówienia została podzielona na sześć części. Standard wykonania usługi na poszczególnych częściach zadania musi być taki sam i odpowiadać zasadom zimowego utrzymania określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. CZĘŚĆ I – ulice na terenie miasta (40,177 km) CZĘŚĆ II – chodniki i place na terenie miasta (20.897,00 m2 oraz wywóz śniegu w ilości do 2000 m3) CZĘŚĆ III – chodniki i place na terenie miasta i gminy (25.253,00 m2) CZĘŚĆ IV - drogi poza miejskie na terenie gminy Pleszew (41,801 km) CZĘŚĆ V - drogi poza miejskie na terenie gminy Pleszew (42,702 km) CZĘŚĆ VI - drogi poza miejskie na terenie gminy Pleszew (17,969 km)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części I – 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - dla części II – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - dla części III – 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych), - dla części IV – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - dla części V – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), - dla części VI – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) formularz cenowy (wzór dokumentu jest załącznikiem nr 8 do SIWZ); f) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; h) zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach