Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie Wójta Gminy Kłaj w sezonie 2023/2024

GMINA KŁAJ ogłasza przetarg

  • Adres: 32-015 Kłaj, 655
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KŁAJ
    655
    32-015 Kłaj, woj. małopolskie
    REGON: 351555980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.klaj.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie Wójta Gminy Kłaj w sezonie 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie Wójta Gminy Kłaj w sezonie 2023/2024 polegające na odpłużaniu nawierzchni oraz zwalczaniu gołoledzi przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego.Zamówienie jest podzielone na 2 części Zamawiający dopuszcza składanie ofert osobno na każdą z części zamówienia.Zamówienia obejmuje świadczenie powyższej usługi na terenie miejscowości:• dla części 1: Kłaj, Targowisko, Łężkowice i Grodkowice;Usługę należy wykonywać na niżej wymienionych warunkach (dla obu części):1) Odpłużenie i uszorstnienie nawierzchni dróg I kolejności zimowego utrzymania do godz. 600 każdego dnia.2) Odpłużenie i uszorstnienie nawierzchni dróg II kolejności zimowego utrzymania do godz. 900 każdego dnia.3) Utrzymanie gotowości (akcja bierna) w okresie : 15.10.2023 – 15.04.2024 r.Prowadzenie akcji zimowej odbywać się będzie tylko na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego rozpoczęcia akcji po otrzymaniu zgłoszenia i prowadzenia jej w sposób zapewniający należyte i staranne wykonanie przedmiotu zamówienia.Utrzymanie gotowości (akcja bierna) odbywać się będzie tylko na zgłoszenie Zamawiającego i do odwołania przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić książkę zleceń w postaci raportów dziennych, do których będą wpisywane informacje o rodzaju użytego sprzętu, ilości godzin pracy danego sprzętu, ilości zużytego materiału do posypywania i jego rodzaju, miejsca świadczenia usługi. Raporty dzienne potwierdzone przez koordynatorów z ramienia Zamawiającego stanowić będą podstawę do rozliczenia usługi.Uwaga:1) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem realizowania usługi tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej i zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. 2) Usługę należy realizować w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających.3) Usługę należy wykonywać zgodnie z następującymi zasadami:a) odśnieżanie należy poprowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi drogi lub parkingu w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego lub kołowego, w każdym przypadku tak, by odśnieżony był co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, b) w przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i przejazdów zapewniająca bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach wyznaczonych do odśnieżania, c) na odśnieżonych drogach i parkingach dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego,d) gołoledź należy usunąć do 2 godzin od chwili stwierdzenia jej wystąpienia.4) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za rodzaj i skutki środków użytych do odśnieżania i posypywania.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg pozostających w zarządzie Wójta Gminy Kłaj w sezonie 2023/2024 polegające na odpłużaniu nawierzchni oraz zwalczaniu gołoledzi przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego.Zamówienie jest podzielone na 2 części Zamawiający dopuszcza składanie ofert osobno na każdą z części zamówienia.Zamówienia obejmuje świadczenie powyższej usługi na terenie miejscowości:• dla części 2: Szarów, Dąbrowa, Łysokanie i Brzezie (wraz z sołectwem Gruszki).Usługę należy wykonywać na niżej wymienionych warunkach (dla obu części):1) Odpłużenie i uszorstnienie nawierzchni dróg I kolejności zimowego utrzymania do godz. 600 każdego dnia.2) Odpłużenie i uszorstnienie nawierzchni dróg II kolejności zimowego utrzymania do godz. 900 każdego dnia.3) Utrzymanie gotowości (akcja bierna) w okresie : 15.10.2023 – 15.04.2024 r.Prowadzenie akcji zimowej odbywać się będzie tylko na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego rozpoczęcia akcji po otrzymaniu zgłoszenia i prowadzenia jej w sposób zapewniający należyte i staranne wykonanie przedmiotu zamówienia.Utrzymanie gotowości (akcja bierna) odbywać się będzie tylko na zgłoszenie Zamawiającego i do odwołania przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić książkę zleceń w postaci raportów dziennych, do których będą wpisywane informacje o rodzaju użytego sprzętu, ilości godzin pracy danego sprzętu, ilości zużytego materiału do posypywania i jego rodzaju, miejsca świadczenia usługi. Raporty dzienne potwierdzone przez koordynatorów z ramienia Zamawiającego stanowić będą podstawę do rozliczenia usługi.Uwaga:1) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem realizowania usługi tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej i zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. 2) Usługę należy realizować w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających.3) Usługę należy wykonywać zgodnie z następującymi zasadami:a) odśnieżanie należy poprowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi drogi lub parkingu w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu pieszego lub kołowego, w każdym przypadku tak, by odśnieżony był co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, b) w przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i przejazdów zapewniająca bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach wyznaczonych do odśnieżania, c) na odśnieżonych drogach i parkingach dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego,d) gołoledź należy usunąć do 2 godzin od chwili stwierdzenia jej wystąpienia.4) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za rodzaj i skutki środków użytych do odśnieżania i posypywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wystawienia dokumentu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na utrzymaniu zimowym dróg publicznych.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach