Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
- Data zamieszczenia: 2014-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
REGON: 87113275000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1) podstawienie nośników samochodowych do piaskarek w celu realizacji zadań nr 5 - 6 z rozpoczęciem pracy w Grudziądzu z siedziby Powiatowego Zarządu Dróg ul. Paderewskiego 233 o parametrach: a) ładowność - min. 8 t w przypadku zadania 5 oraz - min. 10 t w przypadku zadania nr 6 b) moc silnika min. 140 kW c) odległość od końca kabiny do czoła piaskarki (po zamontowaniu) nie może przekraczać 1,5 m d) piaskarka powinna być zamocowana na skrzyni (wyklucza się mocowanie na ramie samochodu) 2) odśnieżanie ciągnikami z pługiem, ładowarkami, koparko-ładowarkami, równiarką, Klasyfikacja rodzajowa zamówienia - usługi w rozumieniu art. 2 pkt. 10 ustawy Pzp Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania - 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń Przed przystąpieniem do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg Zamawiający zamontuje na nośnikach samochodowych urządzenia monitorujące trasę przejazdu oraz pracę piaskarki i pługa odśnieżnego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe podczas wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 4 zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną