Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2020/2021

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 z podziałem na zadania (części): Zadanie Nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej części Powiatu Żarskiego - drogi na terenie miasta Żary i Gminy Żary oraz drogi dojazdowe do tych dróg. Wykaz dróg stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zadanie Nr 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej części Powiatu Żarskiego: pozostałe drogi na terenie gminy: Żary, Lipinki Łużyckie, Trzebiel, Tuplice Wykaz dróg stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. STANDARDY UTRZYMANIA DRÓG W OKRESIE ZIMOWYM NA DROGACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ POWIAT ŻARSKI – stanowi załącznik do SIWZ 3.2 Zakres usług obejmuje: - Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową. - Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych umową. - Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu. - Zamiatanie ulic gdy przerwa w robotach ZUD wynosi 7 dni. Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej na wszystkich drogach powiatowych, w terminie do 10 kwietnia 2021 r. (wystawienie ostatniej faktury po usunięciu ww. robót.) - Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi. - Natychmiastowe rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: „ODŚNIEŻANIE DROGI” oraz „ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ”. -Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń. Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: a) datę świadczenia usługi, b) numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD, c)wydruk GPS. -Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z nienależytego wykonania robót. - Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg. Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde 10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością Wykonawcy. Wykonawca będzie wykonywał roboty sprzętem własnym. Zasady odśnieżania dróg i usuwania gołoledzi na poszczególnych standardach opisane w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Wykaz dróg miejskich i zamiejskich oraz ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 3.3. Wykonawca będzie wykonywał roboty sprzętem własnym. 3.4. Zasady odśnieżania dróg i usuwania gołoledzi na poszczególnych standardach opisane w załączniku nr do niniejszej SIWZ. 3.5. Wykaz dróg miejskich i pozamiejskich oraz ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.6. Przy świadczeniu usług Wykonawcę będą obowiązywać następujące terminy: - Gotowość sprzętu od dnia 1 listopada 2020r do dnia 31.03.2021r. - Rozpoczęcie usługi pracy sprzętu na wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin potwierdzona wiadomością sms lub e-mailem, po ustąpieniu warunków zimowych Zamawiający wstrzymuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych z 7 dniowym wypowiedzeniem. - W okresie 7 dni od wstrzymania usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowych płatnych dyżurów. - W przypadku wystąpienia warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego a Zamawiający decyduje o ewentualnym uruchomieniu usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych. Czas trwania umowy do dnia 31.03.2021 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art.29 ust.3 a ustawy pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 i 1a. b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach