Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego.

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 437 57 96, , fax. 13 437 58 29
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
    Bieszczadzka 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 437 57 96, , fax. 13 437 58 29
    REGON: 37045288200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zdanie p.n.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego”. Zadanie podzielone zostało na 11 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na każdą część zamówienia oddzielnie. Zakres świadczenia usług obejmuje: 1. Odśnieżanie i utrzymywanie przejezdności dróg na zadaniu objętym umową (z zastrzeżeniem pkt. 10) wg obowiązujących standardów. 2. Zwalczanie śliskości na odcinkach wyznaczonych do posypywania dróg na zadaniu objętym umową. 3. Ręczne rozsypywanie materiałów na kratach wsypowych piaskarek podczas załadunku w zakresie Wykonawcy. 4. Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki odbywał się będzie na placu składowym w miejscowości Zboiska (dotyczy części Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 9). 5. Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki na części Nr 6, 7, 8, 10 i 11 odbywał się będzie na placu składowym Wykonawcy, realizującego zadanie na danej Części zamówienia. W związku z tym, do ceny ofertowej, Wykonawcy w/w Części zamówienia winni doliczyć koszt załadunku. 6. Materiały niezbędne do zwalczania śliskości na wszystkie części zamówienia, zapewni Zamawiający. Transport materiałów uszorstniających z placu składowego w m. Zboiska na place składowe zlokalizowane odpowiednio na terenie Gmin: Wojaszówka, Jedlicze i Jaśliska jest w zakresie i na koszt Wykonawcy. 7. Plac składowy do prowadzenia akcji zimowej na części Nr 1, 2, 3, 4, 5 i 9 znajdował się będzie w miejscowości Zboiska. 8. Wykonawcy, którzy mają w swoim zakresie załadunek posypywarek (dotyczy części Nr 6, 7, 8, 10 i 11) winni posiadać swoją ładowarkę oraz place składowe, zlokalizowane odpowiednio na terenie danej Gmin. 9. W przypadku, gdy jeden Wykonawca będzie składał ofertę na jedną lub więcej części zamówienia na terenie Gminy Wojaszówka, może posiadać co najmniej jedną koparko-ładowarkę lub ładowarkę do załadunku oraz jeden plac składowy zlokalizowany na terenie tej Gminy. 10. W sytuacjach, spowodowanych ciężkimi warunkami zimowymi lub niewystarczającą ilością sprzętu spowodowaną awariami lub innymi zdarzeniami losowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nieujęte umową. Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nieobjętych umową odbywać się będzie wg takich samych stawek, jak na drogach objętych umową. 11. Wykonawca winien zapewnić stałą łączność pomiędzy Dyżurnym Zimowego Utrzymania Dróg a pozostałymi osobami biorącymi udział w akcji zimowej (m. in. z kierowcami i operatorami sprzętu). 12. Zamawiający decyduje o rozpoczęciu i zakończeniu terminu prowadzenia akcji zimowej. 13. Akcją zimową kieruje Dyżurny Zimowego Utrzymania Dróg z Obwodu Drogowo - Mostowego w Dukli. 14. Wykonawca w czasie obowiązywania umowy zobowiązany jest do świadczenia usług na polecenie Dyżurnego o każdej porze w ciągu doby i w każdy dzień tygodnia. Wykonawca winien być w pełnej dyspozycji Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia gotowości sprzętu przed rozpoczęciem akcji zimowej. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia wymogów określonych w SIWZ lub jest nie sprawny technicznie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy podpisania z Oferentem umowy, do czasu usunięcia nieprawidłowości. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone wobec osób trzecich. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wykonanych bądź wykonywanych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach