Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie gminy Lipowa

Urząd Gminy w Lipowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-324 Lipowa, Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipowej
    Wiejska 44
    34-324 Lipowa, woj. śląskie
    tel. -, , fax. -
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie gminy Lipowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy kompleksowego prowadzenia zimowego utrzymania dróg powiatowych tj. obejmuje usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg powiatowych, oraz obiektów towarzyszących (jak min.: zatoki autobusowe, parkingi, obiekty inżynierskie ( w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.)) położonych na terenie gminy Lipowa. 1. Opis części zamówienia – każdy rejon należy traktować, jako osobną część przedmiotu zamówienia: Część I przedmiotu zamówienia: rejon I. - S 1405 Żywiec – Lipowa – Buczkowice dł. 9,447 km – III standard - S 1402 Słotwina – Godziszka dł. 2,220 km – IV standard Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 330 godzin w tym: piaskarka z pługiem 200 godzin, ciągnik z pługiem 80 godzin, pług wirnikowy 20 godzin, ładowarka 20 godzin, samochód samowyładowczy 10 godzin. Część II przedmiotu zamówienia: rejon II. - S 1455 Pietrzykowice – Lipowa – Ostre – Twardorzeczka – Leśna dł. 11,273 km – IV standard - S 1458 Radziechowy – Twardorzeczka – Lipowa dł. 2,625 km – IV standard Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 335 godzin w tym: Piaskarka z pługiem 205 godzin, ciągnik z pługiem 80 godzin, pług wirnikowy 20 godzin, ładowarka 20 godzin, samochód samowyładowczy 10 godzin. 2. Do zadań Wykonawcy należy: a) usunięcie opadu śnieżnego zalegającego jezdnię, pobocza, oraz obiekty towarzyszące drodze (zatoki autobusowe, parkingi, obiekty inżynierskie); b) zwalczanie śliskości zimowej na powierzonych drogach; 3. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu. Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie. 4. Zamówienie obejmuje odśnieżanie drogi oraz usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową, kruszywem, mieszanką). Materiały do zastosowania w akcji, takie jak: piasek, sól drogowa, kruszywo niesortowane, mieszanki zapewnia Zamawiający. 5. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 90 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 9.1. oraz 9.2 SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 9.1 oraz 9.2 SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia potencjału przez podmiot trzec

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach