Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ogłasza przetarg
- Adres: 82200 Malbork, Plac Słowiański
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552 734 542 , fax. 552 734 542
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
Plac Słowiański 17
82200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 552 734 542, fax. 552 734 542
REGON: 17081819000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiat.malbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM OD DNIA 01.01.2018r. DO DNIA 31.12.2018r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wytyczne dotyczące usług i ustalenia objęte zamówieniem: Dojazdy do miejsca wyznaczonej pracy i powroty są niepłatne. Stawki w wysokości oferowanej ceny obowiązują we wszystkie dni tygodnia (łącznie z dniami wolnymi od pracy oraz niedziele i święta) na wszystkich zmianach. Stawki oferowane obejmują koszty: paliw, olejów i smarów, niezbędne naprawy bieżące, i przeprowadzenie obsługi codziennej i okresowej sprzętu powierzonego i oferowanego oraz załadunek mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwolnienia sprzętu ze świadczenia usług objętych „Umową ” bez prawa do wynagrodzenia - w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających wykonywania usług objętych „Umową”. Płatność za wykonaną usługę będzie dokonywana za ilość przepracowanych godzin potwierdzonych przez Zamawiającego na załączonym druku /dokument najmu pojazdu, który będzie załącznikiem do rachunku/. Pojazdy i sprzęt będą wykorzystywane do celów zimowego utrzymania dróg tj. odśnieżania i posypywania jezdni w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach (wg załączonej mapy) środkami uszorstniającymi, oraz załadunku materiału na rozsiewacze i piaskarki. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazdy wymienione w ofercie w ciągu czasu reakcji przewidzianego w ofercie od otrzymania wezwania wraz z obsługą i materiałami pędnymi. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby przez osoby upoważnione z ramienia Zarządu Dróg Powiatowych w Malborku, które każdorazowo określą rodzaj pracy i drogi na których należy tą pracę wykonać. Załad Zastrzega się wyłączność w użytkowaniu przez Wykonawcę zamontowanego sprzętu i urządzeń jedynie na drogach wyznaczonych przez Zamawiającego. Awarie sprzętu własnego Wykonawca usunie na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia bezpośrednią łączność z operatorem sprzętu telefonem komórkowym – w ofercie podane zostaną numery telefonów komórkowych i do Wykonawcy. Wykonawca musi dysponować sprzętem wymienionym w opisie dla każdego zadania na które składa ofertę. Na pojazdach Wykonawcy (dot. zadań od 1 do 7) w dniach 30.12.2017 – 02.01.2018r zostanie zamontowany system monitorowania pojazdów. Demontaż w/w systemu nastąpi w dniu 15.04.2018r. i ponownie zostanie zamontowany w dniu 15.10.2018r. do dnia 31.12.2018 w związku z czym należy udostępnić pojazdy w siedzibie Centrum Edukacji Zawodowej w Malborku w/w terminach. Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania się ze zużytego piasku i soli dostarczonego mu przez Zamawiającego protokołem na koniec pierwszego sezonu (kwiecień 2018r.) oraz na koniec czasu trwania umowy t.j. 31.12.2017r. Wykonawcy składający oferty na zadania: 1,2,3,4,5,6,7 muszą dysponować utwardzonymi placami składowymi na materiały do mieszanki piasku z solą w ilości około 150Mg (około 100m2) na terenie obejmującym zadanie. Zadanie nr 1 – wg załączonej mapy nr1 A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 2 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy lub Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. . B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 3 – wg załączonej mapy nr 1 A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 4 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 5 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy lub Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 6 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz - Wykonawcy Zadanie nr 7 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 8 na teren określony w zadaniu nr 1,3 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 4,5 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6,7,2 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G A. ciągnik – typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy Zadanie nr 12 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G A. ciągnik – ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic, zatoczek autobusowych, placów i parkingów na terenie Gminy Sierakowice 2024/2025
Dodano: 2024-02-13 - Zimowe utrzymanie ciągów pieszych na terenie miasta Kępice
Dodano: 2024-01-30 - Utrzymanie czystości wydzielonych terenów zewnętrznych administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu, w terminie od 1.01. do 31.12.2024 roku.
Dodano: 2024-01-13 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku
Dodano: 2024-01-04 - "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Somonino, Goręczyno oraz trasy autobusowej w sezonie 2023/2024."
Dodano: 2023-12-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-22 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU TCZEWSKIEGO
Dodano: 2023-12-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁĘCZYCE W ROKU 2024 z PODZIAŁEM NA REJONY
Dodano: 2023-11-14 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-10-31