Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, Plac Słowiański
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 734 542 , fax. 552 734 542
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
    Plac Słowiański 17
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 552 734 542, fax. 552 734 542
    REGON: 17081819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM OD DNIA 01.01.2017r. DO DNIA 31.12.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi samochodami, ciągnikami, rozsiewaczami i pługami na terenie powiatu malborskiego w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Wykonawcy – (samochody z piaskarkami, ciągniki z pługami i rozsiewaczami, ładowacze) i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego na terenie: zadania nr 1 zadania nr 2 zadania nr 3 zadania nr 4 zadania nr 5 zadania nr 6 zadania nr 7 zadania nr 11 zadania nr 12 zadania nr 13 oraz na terenie całego powiatu (w sytuacjach nadzwyczajnych): zadanie nr 8 (teren zadań 1,3) zadanie nr 9 (teren zadań nr 4,5) zadanie nr 10 (teren zadań 6,7,2) Wytyczne dotyczące usługi i ustalenia objęte zamówieniem: 1 Dojazdy do miejsca wyznaczonej pracy i powroty są niepłatne. 2 Stawki w wysokości oferowanej ceny obowiązują we wszystkie dni tygodnia (łącznie z dniami wolnymi od pracy oraz niedziele i święta) na wszystkich zmianach. 3 Stawki oferowane obejmują koszty: paliw, olejów i smarów, niezbędne naprawy bieżące, i przeprowadzenie obsługi codziennej i okresowej sprzętu powierzonego i oferowanego oraz mieszanie i załadunek mieszanki. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwolnienia sprzętu ze świadczenia usług objętych „Umową” bez prawa do wynagrodzenia - w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających wykonywania usług objętych „Umową”. Płatność za wykonaną usługę będzie dokonywana za ilość przepracowanych godzin potwierdzonych przez Zamawiającego na załączonym druku /dokument najmu pojazdu, który będzie załącznikiem do rachunku/. 5 Pojazdy i sprzęt będą wykorzystywane do celów zimowego utrzymania dróg tj. odśnieżania i posypywania jezdni w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach (wg załączonej mapy) środkami uszorstniającymi, oraz załadunku materiału na rozsiewacze i piaskarki. 6 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazdy wg zadeklarowanej dyspozycyjności w formularzu ofertowym od otrzymania wezwania wraz z obsługą i materiałami pędnymi. 7 Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby przez osoby upoważnione z ramienia Zarządu Dróg Powiatowych w Malborku, które każdorazowo określą rodzaj pracy i drogi na których należy tą pracę wykonać. 8 Załadunek rozsiewaczy środkami uszorstniającymi nastąpi za pomocą sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 9 Zastrzega się wyłączność w użytkowaniu przez Wykonawcę zamontowanego sprzętu i urządzeń jedynie na drogach wyznaczonych przez Zamawiającego. 10 Awarie sprzętu własnego Wykonawca usunie na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 11 Wykonawca zapewnia bezpośrednią łączność z operatorem sprzętu telefonem komórkowym – w ofercie podane zostaną numery telefonów komórkowych i do Wykonawcy. 12 Wykonawca musi dysponować sprzętem wymienionym w opisie dla każdego zadania na które składa ofertę. 13 Pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony zgodnie z przepisami zawartymi w treści Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Pojazdy z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego, zamontowane w górnej części pojazdu. Skrzydła pługów powinny być pomalowane w czerwono – białe pasy oraz posiadać światła pozycyjne ustalające szerokość pługa. Kierowca obsługujący piaskarkę w chwili mijania się z innymi pojazdami i przy mijaniu pieszych musi wyłączyć napęd piaskarki 14 Na pojazdach Wykonawcy (dot. zadań od 1 do 7) w dniach 30.12.2016 – 02.01.2017r zostanie zamontowany system monitorowania pojazdów. Demontaż w/w systemu nastąpi w dniu 30.04.2017r. i ponownie zostanie zamontowany w dniu 01.11.2017r. do dnia 31.12.2017 w związku z czym należy udostępnić pojazdy w siedzibie Państwa firmy po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 15 Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania się ze zużytego piasku i soli dostarczonego mu przez Zamawiającego protokołem na koniec pierwszego sezonu (kwiecień 2017r.) oraz na koniec czasu trwania umowy t.j. 31.12.2017r. 16 Wykonawcy składający oferty na zadania: 1,2,3,4,5,6,7 muszą dysponować utwardzonymi placami składowymi na materiały do mieszanki piasku z solą w ilości około 150Mg (około 100m2) na terenie obejmującym zadanie. 17 Mieszanka piasku i soli musi być przechowywana pod dachem lub przykryciem, które zabezpieczy je przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych. 20 Wykonawcy w zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13 muszą posiadać pojazdy i sprzęt wymieniony we wszystkich pozycjach w zadaniu, oraz utwardzony plac na składowanie mieszanki na terenie obsługiwanego zadania a w zadaniu 8,9,10 tylko dla pojedynczych pozycji tego zadania. Zadanie nr 1 – wg załączonej mapy nr1 A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 2 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 3 – wg załączonej mapy nr 1 A. Samochód ciężarowy, skrzyniowy z piaskarką i pługiem Wykonawcy B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 4 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz – Wykonawcy. Zadanie nr 5 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 6 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami, rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz - Wykonawcy Zadanie nr 7 – wg załączonej mapy nr 1 A. Ciągnik z dwoma napędami i rozsiewaczem i pługiem Wykonawcy. B. Ładowacz Wykonawcy. Zadanie nr 8 na teren określony w zadaniu nr 1,3 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 9 na teren określony w zadaniu nr 4,5 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 10 na teren określony w zadaniu nr 6,7,2 A. ciągnik z dwoma napędami powyżej 100KM z pługiem Wykonawcy Zadanie nr 11 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2340G A. ciągnik – typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy Zadanie nr 12 – ścieżka rowerowa przy drodze nr 2919G ciągnik – ciągnik typu lekkiego z pługiem o szerokości do 2,0m – całość Wykonawcy Zadanie nr 13 – chodnik na wiadukcie (tylko w zakresie dojścia do peronów) i schody od strony pętli autobusowej w Stogach w ciągu drogi powiatowej 2920G.Ośnieżanie ręczne, posypywanie mieszanką Zamawiającego dostępną w skrzyniach umieszczonych w obrębie wiaduktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90212000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną