Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4074300 , fax. 77 4074332
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 77 4074300, fax. 77 4074332
    REGON: 53142192800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy. Zakresem prac przy zimowym utrzymaniu objęto: a) 143,45 km dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania. b) jednokrotny demontaż i montaż płotków: 700,00 mb - 350 szt. c) jednokrotny demontaż i montaż siatki: 3.125,00 mb d) jednokrotny demontaż i montaż palików: 1.400,00 szt. 1.2. Usługi polegać będą w szczególności na: 1.2.1. odśnieżaniu dróg pługami, 1.2.2. odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 1.2.3. zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki, soli z piaskiem lub mieszanki chipsów kokosowych i soli 1.2.4. odśnieżaniu dróg ładowarkami, 1.2.5. usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek, 1.2.6. wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego), na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 1.2.7. usunięciu materiałów uszorstniających po sezonie zimowym z poboczy dróg, 1.2.8. zamontowaniu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zasłon przeciwśnieżnych będących własnością Zamawiającego, 1.2.9. stałym monitorowaniu ustawienia zasłon przeciwśnieżnych oraz ich bieżące prawidłowe utrzymanie, 1.2.10. demontażu zasłon przeciwśnieżnych oraz zwrot do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. 1.3. Zasłony przeciwśnieżne zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego do zamontowania protokołem zdawczo-odbiorczym. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich uszkodzeniach, utracie lub kradzieży zasłon przeciwśnieżnych, a także o innych okolicznościach mających wpływ na ich ilość i stan techniczny. Po wykonaniu umowy i zdemontowaniu siatki przeciwśnieżne zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym, z wyjątkiem zużycia wynikającego z normalnego ich używania. Zwrot zasłon przeciwśnieżnych nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.4. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krapkowickiego będąca załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiąca jej integralną część. 1.5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje: 1.5.1 udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia o których mowa w art. 151 a) ustawy Pzp, 1.5.2 zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej siwz, 1.5.3 zawarcia umowy ramowej, 1.5.4 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 1.5.5 wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 1.5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. 2.1. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 2.1.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2.1.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 2.1.3. kwotę gwarancji, 2.1.4. termin ważności gwarancji, 2.1.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 2.1.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2.1.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 2.1.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2.1.6. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2.1.7. gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, 2.1.8. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą, Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Krapkowicach Nr 04 8884 0004 2001 0000 0202 0132 z adnotacją - Wadium sprawa IM.272.7.2014 3.2. Wadium wniesione w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców/Pełnomocnika Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium. 4.1. Wadium wniesione w gotówce zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w gotówce uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli zostało zaksięgowane na rachunku zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 4.2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, 4.3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składnia ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składnia ofert. 4.4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 5. Zasady zwrotu wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.2. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie. o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń. o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub Pełnomocnictw, chyba, że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach