Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
- Data zamieszczenia: 2013-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Pl. Wolności 12A 12A
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
REGON: 53142196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w latach 2013-2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i leżących przy nich chodników na terenie powiatu namysłowskiego zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SIWZ, w latach 2013 - 2016 trzy sezony zimowe: I sezon zimowy: 01.11.2013 r. - 15.04.2014 r., II sezon zimowy: 01.11.2014 r. - 15.04.2015 r., III sezon zimowy: 01.11.2015 r. - 15.04.2016 r. Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach i chodnikach, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i standardami zimowego utrzymania dróg. Zamawiający zapewnia GPS-y do zamontowania w sprzęcie Wykonawcy do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach i chodnikach). Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego monitowania stanu dróg i podejmowania w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1.Wykonywanie usług zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 260 t. j.), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 t. j.), specyfikacjami technicznymi, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. 2.Stałe i bieżące monitorowanie (śledzenie) warunków pogodowych. 3.Stałe i bieżące monitorowanie stanu dróg i podejmowanie w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4.Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania. 5.Dysponowanie osobami zdolnymi oraz zabezpieczenie odpowiedniego sprzętu i materiałów (piasek, sól drogowa w proporcjach 1:4) do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach) we własnym zakresie i na własny koszt. 6.Zachowanie standardów zimowego utrzymania na drogach powiatowych. 7.Stałe i bieżące utrzymanie sprzętu w stałej sprawności technicznej. W razie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy bez dodatkowego wynagrodzenia. 8.Wykonywanie usług zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników dróg. 9.Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg będących przedmiotem niniejszego zamówienia - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10.Zapewnienie materiałów i składowiska materiałów do zwalczania śliskości oraz dostępu do niego na własny koszt i we własnym zakresie. 11.Zapewnienie, w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, całodobowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu zasady wymiany operatorów (kierowców) przez ich zmienników. 12.Zabezpieczenie sprzętu wraz z operatorami (kierowcami) posiadającymi stosowne kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 13.Zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. Wymagany jest telefon komórkowy w każdym nośniku sprzętu. 14.Przed rozpoczęciem każdego sezonu zimowego - przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu sprzętu, operatorów i kierowców oraz aktualnych numerów telefonów Wykonawcy i jego pracowników. 15.Na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne lub ustne), delegowanie swojego Koordynatora wraz z samochodem do uczestniczenia w kontroli. 16.Udostępnienie na własny koszt samochodu do dokonywania kontroli 4 razy w miesiącu celem oceny wykonywanych prac. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe Powiatu Namysłowskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 20000,00 zł. Wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.40.2013.AK-G.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Prudnickiego w 2017 roku.
Dodano: 2016-07-22 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W SEZONACH ZIMOWYCH 2015/2016, 2016/2017 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2015-12-16 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W SEZONACH ZIMOWYCH 2015/2016, 2016/2017 - BAZA RZEPCZE
Dodano: 2015-11-26 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Prudnickiego w terenie zabudowy i poza terenem zabudowy w 2016 roku
Dodano: 2015-11-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy
Dodano: 2015-11-18 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W SEZONACH ZIMOWYCH 2015/2016, 2016/2017 - BAZA RZEPCZE
Dodano: 2015-11-13 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Prudnickiego w terenie zabudowy i poza terenem zabudowy w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy
Dodano: 2015-11-06 - Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna - Koźla w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-11-04