Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w ilości 180,294 km będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku w sezonie zimowym 2009/2010

Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Witkiewicza 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4642445 , fax. 013 4642445
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku
    ul. Witkiewicza 8 8
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4642445, fax. 013 4642445
    REGON: 37044836600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.sanok.biz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy - pozostała działalnośc wspomagajaca transport lądowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w ilości 180,294 km będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w ilości 180,294 km będących w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jset wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniający warunki zawarte w art.. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4). Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawa zamawiający żąda złożenia : 1).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2).Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamawiający żąda : 1).wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze usługi zostały wykonane należycie . Warunkiem koniecznym jest wykazanie wykonania co najmniej dwóch usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w dwóch sezonach zimowych . 2).wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca bądź pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował . Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie że będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu j.n. niezbędnymi do realizacji na jedno zadanie . -pług jednostronny typu lekkiego . - pług dwustronny typu lekkiego - piaskarkę -1 jednostkę typu ciężkiego typu : pług wirnikowy , spychacz do śniegu , lub wysokowydajną ładowarkę . W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie , Wykonawca musi wykazać , krotność w/w sprzętu . Zamawiający ma prawo sprawdzenia stanu przydatności sprzętu wpisanego do wykazu . Wykaz sprzętu posiadanego , należy załączyć na załączonym zał. 3) Wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 4)stwierdzających , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda : 1). Polisy w przypadku jego braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w czasie objętym zamówieniem . 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.sanok.biz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach