Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4074300 , fax. 77 4074332
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 77 4074300, fax. 77 4074332
    REGON: 53142192800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim w okresie do 30 kwietnia 2013 r. przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy, z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - Gmina Zdzieszowice (częściowo Gmina Gogolin): a) długość dróg: 29,46 km Zadanie Nr 3 - Gmina Walce i Gmina Strzeleczki (częściowo Gmina Krapkowice): a) długość dróg: 85,42 km b) montaż siatki: 3.135 mb c) montaż palików 1.740 szt 1.2. Usługi polegać będą w szczególności na: 1.2.1. odśnieżaniu dróg pługami 1.2.2. odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 1.2.3. zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem, 1.2.4. odśnieżaniu dróg ładowarkami, 1.2.5. usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek, 1.2.6. wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego), 1.2.7. zamontowaniu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zasłon przeciwśnieżnych będących własnością Zamawiającego (nie dot. zad. Nr 1). 1.2.8. stałe monitorowanie ustawienia zasłon przeciwśnieżnych oraz ich bieżące prawidłowe utrzymanie (nie dot. zad. Nr 1), 1.2.9. demontaż zasłon przeciwśnieżnych oraz zwrot do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego (nie dot. zad. Nr 1). 1.3. Zasłony przeciwśnieżne zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego do zamontowania za protokołem zdawczo-odbiorczym. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich uszkodzeniach, utracie lub kradzieży zasłon przeciwśnieżnych a także o innych okolicznościach mających wpływ na ich ilość i stan techniczny. Po wykonaniu umowy i zdemontowaniu siatki przeciwśnieżne zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym, z wyjątkiem zużycia wynikającego z normalnego ich używania. Zwrot zasłon przeciwśnieżnych nastąpi za protokołem zdawczo-odbiorczym 1.4. Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący wykonania i odbioru robót dla zadania Nr 1 i 3 określa Specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie ww. Gmin będąca załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiąca jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach