Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonie zimowym 2018/2019 - z podziałem na część I, II, III.

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2
    47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonie zimowym 2018/2019 - z podziałem na część I, II, III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w sezonie zimowym 2018/2019 – z podziałem na części I, II,III”. Część I: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie i części gm. Jemielnica o łącznej długości 139,564 km” Część II: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Izbicko, części gm. Jemielnica, Kolonowskie i Strzelce Opolskie o łącznej długości 122,199 km” Część III: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w mieście i części gm. Strzelce Opolskie o łącznej długości 23,137 km” Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie i części gm. Jemielnica o łącznej długości 139,564 km” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego, tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacja śliskości zimowej, zakup i przygotowanie materiałów uszorstniających wraz z ich załadunkiem, w sezonie zimowym 2018/2019 na zasadach określonych w załącznikach do SIWZ „Warunki realizacji usług zimowego utrzymania dróg” i w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązuje się, że „Pracownicy świadczący usługi” (wskazani przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do umowy pn. „Wykaz pracowników świadczących usługi”), będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część II: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Izbicko, części gm. Jemielnica, Kolonowskie i Strzelce Opolskie o łącznej długości 122,199 km” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacja śliskości zimowej, zakup i przygotowanie materiałów uszorstniających wraz z ich załadunkiem, w sezonie zimowym 2018/2019 na zasadach określonych w załącznikach do SIWZ „Warunki realizacji usług zimowego utrzymania” i w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązuje się, że „Pracownicy świadczący usługi” (wskazani przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do umowy pn. „Wykaz pracowników świadczących usługi”), będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część III: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w mieście i części gm. Strzelce Opolskie o łącznej długości 23,137 km” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacja śliskości zimowej, zakup i przygotowanie materiałów uszorstniających wraz z ich załadunkiem, w sezonie zimowym 2018/2019 na zasadach określonych w załącznikach do SIWZ „Warunki realizacji usług zimowego utrzymania” i w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązuje się, że „Pracownicy świadczący usługi” (wskazani przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do umowy pn. „Wykaz pracowników świadczących usługi”), będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości: a) dla Części Nr I: 6.000,00 zł b) dla Części Nr II: 4.000,00 zł c) dla Części Nr III: 2.000,00 zł Wadium dla każdej części musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.09.2018 r. do godz. 1000. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 247-100 Strzelce Opolskie, nr konta 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.35.2018.MKH 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ; b) wyliczenie wartości oferty – załącznik nr 2 do SIWZ (dla Części I), załącznik nr 2a do SIWZ (dla Części II), załącznik nr 2b do SIWZ (dla Części III); c) zobowiązanie wymagane postanowieniami Części I, Rozdział 9, pkt. 9.2. SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wystąpienia powyższej sytuacji Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego dla każdej części osobno. d) w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisem e) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba) f) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. g) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.bip.powiatstrzelecki.pl) informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach