Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Konopnickiej 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3584714 , fax. 034 3584715
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie
    ul. Konopnickiej 8 8
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3584714, fax. 034 3584715
    REGON: 15140599000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego podzielono na trzy rejony: - Zadanie I Rejon Praszka - Zadanie II Rejon Olesno - Zadanie III Rejon Dobrodzień Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych - zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. - Zamawiający nie będzie dodatkowo płacił Wykonawcy za dyżury - poniesione koszty należy wkalkulować w ceny jednostkowe pracy sprzętu. - Zamawiający zastrzega sobie bezwzględne prawo do zmiany lokalizacji wykonania usług w obrębie całego powiatu oleskiego, niezależnie od tego dla jakiego rejonu jest zawarta umowa. - Wykonawca ma prawo doliczyć do kosztu wykonania usługi dojazd od właściwego punktu bazowego lub od bazy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że tą zapłatą będzie objęty zawsze odcinek najkrótszy. - Punkty bazowe w zależności od rejonu na który jest podpisana umowa, to miejscowości Praszka, Olesno, Dobrodzień. - Przed nowym sezonem zimowym stawki jednostkowe za pracę sprzętu będą przeliczane w miesiącu październiku wg. Wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (pozycja TRANSPORT) ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny w stosunku do analogicznego miesiąca poprzedniego roku (wskaźnik za miesiąc wrzesień) - zmiany zostaną wprowadzone odpowiednim aneksem do umowy. - W załączeniu przekazano planowane do odśnieżania i posypywania odcinki dróg wraz z obowiązującymi standardami zimowego utrzymania. Szczegółowe trasy będą ustalane wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po rozstrzygnięciu przetargu. W sprawach spornych decyzja należy do Zamawiającego. - Czas reakcji dla piaskarek i pługów będzie liczony od momentu wydania dyspozycji przez Zamawiającego do momentu stawienia się sprzętu w punkcie bazowym i nie może być dłuższy niż 1,5 godziny. Jeśli dojazd odbywa się inną drogą (krótszą) - czas reakcji liczony będzie do momentu wyjazdu z bazy Wykonawcy. W przypadku nieuzasadnionego spóźnienia Zamawiający naliczy karę umowną. - Czas reakcji dla koparek i równiarek będzie liczony od momentu wydania dyspozycji przez Zamawiającego do momentu stawienia się sprzętu w punkcie bazowym. Czas ten nie może być dłuższy niż 2 godziny. Jeśli dojazd odbywa się inną drogą (krótszą) - czas reakcji liczony będzie do momentu wyjazdu z bazy Wykonawcy. W przypadku nieuzasadnionego spóźnienia Zamawiający naliczy karę umowną. - Wyjątek stanowi pozycjaPług ciągnikowy lemieszowy w miejscowości Łomnica - wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za wykonaną pracę, zamawiający nie będzie płacił za dojazd do Łomnicy. Czas reakcji, liczony do momentu rozpoczęcia pracy w Łomnicy, wynosi 2 godziny od wydania dyspozycji. - Zamawiający wydaje dyspozycje telefonicznie. W przypadku nie odbierania telefonu przez Wykonawcę czas reakcji będzie naliczany od próby wykonania pierwszego połączenia przez Zamawiającego. - Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość i rodzaj środków sprzętowo-transportowch zgodnych z ilością i rodzajem zadeklarowanym w ofercie. Sprzęt musi być w pełni gotowy i sprawny technicznie - w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. - Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. - Organizacja placów składowych, łącznie z przystosowaniem do wymagań ochrony środowiska należy do wykonawcy. - Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej - materiały będą składowane na placu składowym w Praszce, ul. Byczyńska. - Koszty załadunku piaskarek, koszty transportu mieszanki z placu składowego w Praszce, ul. Byczyńska (łącznie z załadunkiem) na plac składowy Wykonawcy pokrywa Wykonawca - należy je wkalkulować w pracę piaskarki. - Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem), zapewnić dyżurnego do akcji zimowej (dyspozytora sprzętu), do obowiązków którego będzie należało dysponowanie sprzętem, prowadzenie rejestracji pracy sprzętu, współpraca w koordynacji pracy sprzętu z zamawiającym. Wykonawca musi prowadzić ewidencję materiałową oraz informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych i posiadanych materiałów. Wykonawca musi na bieżąco przekazywać Zamawiającemu dane teleadresowe ww osób. - Wykonawca przedstawia Zamawiającemu pełny wykaz sprzętu, łącznie z adresem bazy na której się znajduje, wykaz operatorów łącznie z telefonem kontaktowym - dane te muszą być na bieżąco aktualizowane przez Wykonawcę. - Nośniki pod piaskarki i pługi samochodowe muszą być wyposażone w tachografy. Zamawiający ma prawo żądać wydruków z tachografu. - Zamawiający ma prawo w każdej chwili zamontować na nośniki sprzętu urządzenia monitorujące GPS. - Od dnia 1 listopada każdego roku obowiązywania umowy Wykonawca ma obowiązek umożliwić Zamawiającemu przegląd całości sprzętu przeznaczonego do realizacji umowy. Sprzęt musi być wtedy w pełni gotowy do pracy. - Rozliczenie dla pługów i piaskarek odbywać się będzie na podstawie przebytych kilometrów, natomiast dla pozostałego sprzętu oddzielnie będzie rozliczany przejazd (na podstawie przebytego odcinka) i praca sprzętu (na podstawie czasu pracy) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w rozbiciu na poszczególne zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5000 zł dla zadania 1, 3000 zł dla zadania 2 i 3, na zasadach określonych w art. 45 i 46 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto nr 37102036680000580200156828. Środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatoleski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach