Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w latach 2022-2023 (1 sezon zimowy) na terenie: Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego w Popowie i Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego w Trzcielu

Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Skoki 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
    Skoki 21
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    REGON: 210466977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w latach 2022-2023 (1 sezon zimowy) na terenie: Zadanie nr 1 - Obwodu Drogowego w Popowie i Zadanie nr 2 - Obwodu Drogowego w Trzcielu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w granicach działania Obwodu Drogowego w Popowie, polegających na mechanicznym odśnieżaniu i/lub posypywaniu jezdni mieszanką piasko – soli – zgodnie z wykazem dróg i załącznikiem mapowym, dyżurach oraz dobowej gotowości.Zadanie nr 2 – Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Międzyrzeckiego w granicach działania Obwodu Drogowego w Trzcielu, polegających na mechanicznym odśnieżaniu i/lub posypywaniu jezdni solą mieszanką piasko – soli – zgodnie z wykazem dróg i załącznikiem mapowym, dyżurach oraz dobowej gotowości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Zadanie nr 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)Zadanie nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)17.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.17.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.17.4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Międzyrzecki – Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz”.17.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.17.6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego.17.7. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dodatkowo w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.17.8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nr sprawy Zamawiającego tj. I.252.24.2022.IJ), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.17.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.17.10. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: c) Zdolności technicznej lub zawodowej: wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.:*przez usługę zamawiający rozumie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości minimum:Zadanie nr 1: 240 000,00 złZadanie nr 2: 240 000,00 złDotyczy wszystkich zadań:Dopuszcza się sumowanie usług (w ramach jednego podmiotu) celem uzyskania minimalnej wartości brutto zł.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku dla zadania o najwyższej wartości brutto spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę. wykaże narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.Zadanie nr 1 – Obwód Drogowy w Popowie.L.p. Wyszczególnienie(parametry) Min. liczba jednostek1 2 31. Nośniki - pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t. - 3 szt.2. Pługi (czołowy, przedni)- pług odśnieżny średni o szerokości roboczej min. 2,7m - 3 szt.3. Piaskarki- pojemność zbiornika - min. 4,0m3 - 3 szt.4. Nośnik+ ładowacz (do załadunku materiału)Nośnik z ładowaczem czołowym lub ładowarka czołowa lub koparko – ładowarka o pojemności łyżki – min. 0,4m3 - 1 szt. Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy w Trzcielu.L.p. Wyszczególnienie(parametry) Min. liczba jednostek1 2 31. Nośniki - pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t. - 3 szt.2. Pługi (czołowy, przedni)- pług odśnieżny średni o szerokości roboczej min. 2,7m - 3 szt.3. Piaskarki- pojemność zbiornika - min. 4,0m3 - 3 szt.4. Nośnik+ ładowacz (do załadunku materiału)Nośnik z ładowaczem czołowym lub ładowarka czołowa lub koparko – ładowarka o pojemności łyżki – min. 0,4m3. - 1 szt.Dotyczy wszystkich zadań:W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania sprzętu może być spełniony łącznie.Sprzęt wykazany w jednym zadaniu nie może powtarzać się w kolejnym zadaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach