Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, gen. Sikorskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 867 079 , fax. 846 881 820
- Data zamieszczenia: 2018-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
gen. Sikorskiego 3
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 846 867 079, fax. 846 881 820
REGON: 95037162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip24.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zimowe utrzymanie dróg powiatowych płożonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2018/2019, 2019/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg powiatowych płożonych na terenie powiatu biłgorajskiego w sezonach zimowych 2018/2019, 2019/2020. Usługi polegać będą na: - mechanicznym udrażnianiu, oczyszczaniu (śnieg, błoto pośniegowe, lód) ulic, parkingów i dróg powiatowych, - usuwaniu śniegu i lodu oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia składa się z czternastu zadań. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 1 Biłgoraj. (teren działania OD Nr 1 miasto Biłgoraj, gmina Biłgoraj, Aleksandrów , Józefów, Tereszpol) Zadanie 1 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym – całość oferenta - samochód o ładowności 8-10 ton, dwie osie, moc silnika min 160 KW – 6 000 km; rejon pracy - teren miasta Biłgoraj, ul. Batorego, ul. Graniczna, ul. Zacisze, ul. Żurawinowa, Zagumnie, Gromada, ul. Droga Straceń z dojazdami do przejazdu kolejowego. Zadanie 2 nośnik pługa średniego bocznego (pług zamawiającego) -samochód o ładowności 8-16 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM - 4 000 km; Zadanie 3 nośnik pługa średniego bocznego (pług zamawiającego) -samochód o ładowności 8-16 ton, trzy osie, moc silnika min. 250 KM - 4 000 km; Zadanie 4 ładowarka o poj. Łyżki 3-3,5 m3 - 140 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 2 Tarnogród. (teren działania OD Nr 2 -gm. Księżpol, Łukowa, Obsza, Tarnogród, Biszcza, Potok Górny). Zadanie 5 nośnik pługa średniego boczny + czołowy (pługi zamawiającego), samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie, moc silnika min.300 KM) –4 000 km; Zadanie 6 równiarka – 100 godz. Zadanie 7 koparko – ładowarka o poj. łyżki 1-1,5 m3 – 200 godz. Zadanie 8 koparko- ładowarka o poj. łyżki 3-3,5 m3 - 200 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 3 Teodorówka. (teren działania OD Nr 3 gminy Turobin, Goraj, Frampol) Zadanie 9 nośnik pługopiaskarki (pługopiaskarka zamawiającego), samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie z przednim napędem, moc silnika min 300 KW – 12 000 km; Zadanie 10 nośnik pługopiaskarki z piaskarką i pługiem średnim bocznym i pługiem średnim czołowym – całość oferenta, samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie z przednim napędem, moc silnika min 300 KW) – 12 000 km; Zadanie 11 nośnik pługa średniego czołowego pług zamawiającego, samochód o ładowności 10-16 ton, trzy osie z przednim napędem, moc silnika min.300 KM) –4 000 km; Zadanie 12 równiarka – 200 godz. Zadanie 13 koparko – ładowarka o poj. łyżki 1-1,5 m3 – 200 godz. Zadanie 14 koparko- ładowarka o poj. łyżki 3-3,5 m3 - 200 godz. Wykonawca jest zobowiązany do przystosowania głowicy na swój koszt, bez pogarszania jej stanu technicznego. Wykonawca może też zaoferować głowicę własną. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli pracy Wykonawcy poprzez zamontowane systemu GPS. W takiej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie zamontowane na sprzęcie po zawarciu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014r, poz.1114 oraz z 2016r, poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów założonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Formularz cenowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2024-02-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2024-01-19 - Odśnieżanie dróg powiatowych w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-13 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023- 2024 nr 2 WR cz. 1, 2, 3, 10, 11, 12, 13
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 3 WR cz. 4
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 4 WR cz. 5, 14
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 5 WR cz. 19, 20 chodniki
Dodano: 2023-11-06 - "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-11-02