Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w sezonie 2020/2021

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 81168421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatu stargardzkiego w sezonie 2020/2021 polegające na oczyszczaniu dróg i ulic ze śniegu, lodu i błota pośniegowego. 2 Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zadanie 2 - obręb 2 - długość odcinka – około 83,200 km; Zadanie 3 - obręb 3 - długość odcinka – około 60,700 km; Zadanie 4 - obręb 4 - długość odcinka – około 87,600 km. 3. Szczegóły zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 2 - 2 600,00 zł słownie: dwa tysiące sześćset zł; Zadanie 3 - 1 600,00 zł słownie: jeden tysiące sześćset zł; Zadanie 4 - 2 100,00 zł słownie: dwa tysiące sto zł, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na kilka części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części. 2. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (od 1B do 1D - w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę) do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 niniejszej SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. zobowiązanie innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej - załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4. wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 5. Inne wymagane dokumenty: a) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); b) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); c) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX pkt 5 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Szczegóły w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach