Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2019/2020

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2019/2020. 1.1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Sokólskiego w sezonie zimowym 2019/2020. Zimowe utrzymanie polega na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg jednostkami sprzętowo – transportowymi z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. Zadanie Nr 2 – Zwalczanie śliskości na: Zadanie Nr 2.1 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce – gminy: Sokółka, Krynki, Kuźnica, Szudziałowo. Zadanie Nr 2.2 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – gminy: Dąbrowa Białostocka, Nowy Dwór, Sidra. Zadanie Nr 2.3 – zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 3 w Suchowoli Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli – gminy: Janów, Korycin, Suchowola. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia. 1.2.1. Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. Zakres obejmuje usługi na terenie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce w zakresie zimowego utrzymania dróg polegające na odśnieżaniu dróg zarządzanych przez Zamawiającego. Drogi powiatowe przeznaczone do odśnieżania w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują łącznie 877,245km. Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego określono grupami: sprzęt lekki, sprzęt średni, sprzęt ciężki, sprzęt budowlany. 1.2.1.1. Grupa I – sprzęt lekki (pługi jednostronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności do 6,0 ton) 1) ciągniki rolnicze – szt. 5, 2) samochody ciężarowe – szt. 4, 3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2. 1.2.1.2. Grupa II – sprzęt średni (pługi jednostronne lub dwustronne montowane na ciągnikach rolniczych i samochodach o ładowności od 6,0 ÷ 8,0 ton) 1) ciągniki średnie – szt. 2, 2) samochody ciężarowe średnie – szt. 10, 3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2. 1.2.1.3. Grupa III – sprzęt ciężki (pługi dwustronne montowane na samochodach o ładowności powyżej 8,0 ton) 1) ciągniki ciężkie – szt. 4, 2) samochody ciężarowe ciężkie – szt. 3, 3) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 2. 1.2.1.4. Grupa IV – sprzęt budowlany 1) równiarki – szt. 9, 2) spycharki o mocy do 80 KM – szt. 5, 3) spycharki o mocy 80 ÷ 125KM – szt. 3, 4) spycharki o mocy 125 ÷ 170 KM – szt. 3, 5) spycharki o mocy powyżej 170 KM – szt. 1, 6) ładowarki o mocy powyżej 200 KM – szt. 2, 7) inny sprzęt spełniający wymagania – szt. 3. 1.2.2. Zadanie Nr 2 – Zwalczanie śliskości. 1.2.2.1. Zadanie Nr 2.1 – Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce. 1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Sokółce w tym ulic na terenie miasta Sokółka (47 221,00m2; 7,381km) zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują: - Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce – 251 850,00m2 (50,350km); + ulice na terenie miasta Sokółka 47 221,00m2 (7,381km). 3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego: - piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 2, - ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 4. 1.2.2.2. Zadanie Nr 2.2 – Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej. 1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują: - Obwód Drogowo Mostowy Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – 104 000,00m2 (20,800km) 3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego: - piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1, - ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3. 1.2.2.3. Zadanie Nr 2.3 – Teren działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli. 1) Zakres obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, polegające na zwalczaniu śliskości na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 3 w Suchowoli zarządzanych przez Zamawiającego. 2) Miejsca przeznaczone do zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2019/2020 obejmują: - Obwód Drogowo Mostowy Nr 3 w Suchowoli – 134 000,00m2 (24,560km) 3) Sprzęt zapotrzebowany przez Zamawiającego: - piaskarki o ładowności nie mniejszej niż 3,5 tony – szt. 1, - ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem o ładowności nie mniejszej niż 2,0 tony – szt. 3. 1.3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót utrzymania zimowego dróg, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Materiały i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt. 1.5. Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 1.6. Wykonawca ponosi wobec osób trzecich pełną odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z nienależytego i nieterminowego wykonania zadania. 1.7. Sprzęt Wykonawcy powinien być wyposażony w lampę sygnalizacyjną koloru pomarańczowego. 1.8. Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni pracować w kamizelkach ostrzegawczych koloru pomarańczowego z elementami odblaskowymi. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie, że ze względu na nieprzewidywalność i losowość warunków pogodowych, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie procedury przetargowej, iż w przypadku braku pokrycia w poszczególnych asortymentach sprzętu przewidzianego dla zadania nr 1, będzie mógł skorzystać z możliwości zawarcia umów z Wykonawcami, którzy złożyli ważne oferty odpowiednio dla asortymentów, w których wystąpiło przekroczenie w stosunku do zapotrzebowanej ilości sprzętu. 1.10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 1.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych – operatorzy sprzętu. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.11. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.13. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – IV. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach