Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotomyskiego w sezonie 2009/2010.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4424955 , fax. 061 4424955
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Poznańska 30 30
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4424955, fax. 061 4424955
    REGON: 63128114000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowotomyskiego w sezonie 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg i wiaduktów na terenie Powiatu Nowotomyskiego polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości, gołoledzi na drogach poprzez zastosowanie solanki. Pakiet 1 - sieć dróg o łącznej powierzchni 365 537 m2 do odśnieżania 365 537 m2 w tym do posypywania solanką 287 902 m2 Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Pakiet 2 - sieć dróg o łącznej powierzchni 341 733 m2 do odśnieżania 341 733 m2 w tym do posypywania solanką 32 543 m2 Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik nr 1.2. do niniejszej SIWZ Pakiet 3 - sieć dróg o łącznej powierzchni 545 381 m2 do odśnieżania 545 381 m2 w tym do posypywania solanką 406 866 m2 Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik nr 1.3. do niniejszej SIWZ Pakiet 4 - sieć dróg o łącznej powierzchni 511 390 m2 do odśnieżania 511 390 m2 w tym do posypywania solanką 502 040 m2 Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik nr 1.4. do niniejszej SIWZ Pakiet 5 - sieć dróg o łącznej powierzchni 417 315 m2 do odśnieżania 417 315 m2 w tym do posypywania solanką 308 125 m2 Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik nr 1.5. do niniejszej SIWZ Powierzchnia OGÓŁEM /pakiety 1,2,3,4,5/ do wykonania usług - do odśnieżania : 2 181 356 m2 - w tym do posypywania solanką : 1 537 476 m2 WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROWADZENIA AKCJI ZIMOWEJ NA DROGACH: 1) okresie realizacji zmówienia Zamawiający wymaga posypywania - rozpylania nawierzchni dróg materiałem uszorstniającym - solanką, 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia akcji zimowej w oparciu o postanowienia niniejszej specyfikacji zgodnie z zasadami i standardami określonym w zarządzeniu nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych, 3) drogi powiatowe w ramach niniejszego zamówienia wymienione w załączonych wykazach objęte są IV standardem zimowego utrzymania dróg, 4) wykonawca ustala ze swojej strony głównego koordynatora akcji zimowej - osobę upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w zakresie pracy sprzętu na drogach w danym terenie. Ponadto Zamawiający wymaga udostępnienia kontaktu bezpośrednio z kierowcami - telefonia komórkowa, 5) rozpoczęcie posypywania i odśnieżania w ciągu 1 godziny /we wszystkich pakietach/ od zgłoszenia przez Zamawiającego, 6) decyzje o rozpoczęciu akcji zimowej, zarówno w przypadku zaistnienia sporadycznych jak i ciągłych zjawisk atmosferycznych, podejmuje Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg lub upoważniony przez niego pracownik, 7) wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu godziny rozpoczęcia i zakończenia akcji zimowej w danym dniu, 8) akcje nie zgłoszone (rozpoczęcie i zakończenie) oraz nie zlecone nie będą rozliczane, 9) wykonawca usługi bierze pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego świadczenia usługi, 10) zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania posypywania piaskiem o średnicy od 0,1 do 1mm w przypadkach dużych mrozów i obfitych opadów śniegu, kiedy działanie solanki może być mało skuteczne do likwidacji oblodzeń czy śliskości dróg i wiaduktów. Decyzję w tej kwestii będzie każdorazowo i indywidualnie podejmował Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Tomyślu, 11) materiały uszorstniające Wykonawca zakupuje we własnym zakresie. 12) zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości robót i asortymentu w zależności od posiadanych środków finansowych. Wymaga się zapoznania z obszarem na którym będzie realizowane zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, *Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, * Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, * Wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty zostanie połączona kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. * Wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty zostanie dołączone oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Pzp - na drukach stanowiących załączniki nr 3.1 do 3.6 1.2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.4.kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /dz. U. Nr 87, poz. 606/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach