Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie 2015/2016

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Milickiego- sezon 2015/2016.2.Zimowe utrzymanie dróg zwane dalej ZUD - są to roboty i prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg, mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych czynnikami atmosferycznymi - śliskość zimowa i opady śniegu.3.Do zimowego utrzymania dróg objętego przetargiem zalicza się:a)usuwanie śniegu z dróg i ulic, utrzymanie przejezdności dróg,b)zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających.4.W ramach poszczególnych części, wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu.Wymagania stawiane Wykonawcy:1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.5.Zamawiający może wyposażyć w urządzenia GPS sprzęt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego działania urządzeń GPS dostarczonych przez Zamawiającego.6.Wykonawca zobowiązany jest podstawić na wezwanie telefoniczne, potwierdzone następne w formie pisemnej na karcie pracy sprzęt wraz z ich obsługą na wskazaną godzinę, lecz nie później niż w ciągu 1 godz. od wezwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas podstawienia sprzętu wraz z obsługą kierowcy,operatora nie później niż w ciągu 1 godziny od wezwania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach