Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy

Powiat Krapkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 074 300 , fax. 774 074 332
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krapkowicki
    ul. Kilińskiego 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 074 300, fax. 774 074 332
    REGON: 53141253300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu krapkowickiego przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów Wykonawcy w sezonach zimowych 2020/2021, 2021/2022, w następującym zakresie: 1) gotowości do wykonywania usługi – (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i operatorów) - czas w okresie zmiennych warunków pogodowych, w którym operator i sprzęt ZUD znajduje się w dyspozycji Zamawiającego nie wykonując czynności na drodze, jednak w ciągu zadeklarowanego przez Wykonawcę w ofercie czasu jest gotowy do wyjazdu w celu podjęcia czynności związanych z usuwaniem gołoledzi, odśnieżaniem dróg lub wykonywaniem innych czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Jest to również czas postoju solarek podczas ich załadunku, postój pojazdów ZUD na drodze dłuższy niż 30 minut (np. zatarasowanie dróg, korki) i inne okoliczności powstałe nie z winy Wykonawcy. Jednostką obmiarową jest ryczałt miesięczny za gotowość sprzętu odśnieżnego wraz z kierowcą; 2) czynnego prowadzenia zimowego utrzymania dróg i ścieżek rowerowych oraz ścieżek pieszo – rowerowych - praca czynna nośnika równocześnie z pługiem i solarką (posypywanie lub odśnieżania lub posypywanie i odśnieżanie), zgodnie z wykazem dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem zawartym z załączniku nr 1 do siwz, w zakresie odśnieżania i posypywania polegające na wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem przejezdności przez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości zgodnie z przyjętymi standardami. Jednostką rozliczeniową jest 1 godzina pracy sprzętu podczas odśnieżania i/lub posypywania dróg. 1 godzina pracy sprzętu odpowiada godzinie zegarowej. Rozliczeniu podlegać będą jedynie godziny przepracowane „na drodze”. Czas dojazdu do miejsca wskazanego w wezwaniu przez Zamawiającego, postoju pojazdu oraz sprzętu, ich załadunku nie jest wliczany do czasu pracy. W przypadku gdy czas pracy nie będzie obejmował pełnych godzin, wynagrodzenie będzie liczone proporcjonalnie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia całodobowego punktu dyspozytorskiego lub osoby koordynatora do kontaktu telefonicznego do i od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o trudnościach związanych z prawidłowym utrzymywaniem dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stanu dróg, ich przejezdności oraz sposobu prowadzenia usługi zimowego utrzymania dróg. W przypadku wystąpienia wyjątkowo trudnych warunków atmosferycznych (intensywne opady śniegu, zamiecie śnieżne, zawieje) Zamawiający wyda dyspozycję kolejnych wyjazdów. 2) dysponowania „zestawem sprzętowym” w skład którego wchodzi: a) pługopiaskarka - szt. 4, b) ładowarka - szt. 1, c) pług wirnikowy lub pług ciężki - szt. 1, d) wytwornica solanki – szt. 1 3. Usługa polegać będzie w szczególności na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzeniu akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych – opady śniegu, marznącego deszczu, zawiei i zamieci śnieżnej, niskiej temperatury itp. poprzez: 1) odśnieżanie dróg pługami, 2) odśnieżanie dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 3) zwalczanie śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki i soli, 4) odśnieżanie dróg ładowarkami, 5) usuwanie zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek, 6) wywożenie zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego), na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 7) utrzymanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, 8) zapewnieniu dostępu do materiałów; 4. Szczegółowy opis zakresu usługi zawiera „Specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Krapkowickiego” stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej siwz, standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1) formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do siwz sporządzony na podstawie opracowanej specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg oraz wytycznych dotyczących zakresu przedmiotu zamówienia zawartych w siwz; 2) oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI ust. 1 siwz; 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach