Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2019/2020 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2019/2020 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w poszczególnych rejonach powiatu kaliskiego (rejonie północnym, rejonie centralnym, rejonie południowym), z których każdy jest niezależną częścią zamówienia, usługi zimowego utrzymania dróg. W każdym rejonie zakres usługi polega na: 1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu Przedstawicielowi Zamawiającego ds. akcji zimowej konieczności rozpoczęcia akcji czynnej. 2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia przez Zamawiającego o konieczności jej rozpoczęcia. 3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 w poszczególnych rejonach o następujących długościach: rejon północny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 164,90 km do odśnieżania w tym 47,39 km odcinków dróg do posypywania (od 01.01.2020 r. 168,26 km do odśnieżania w tym 48,08 km odcinków dróg do posypywania) rejon centralny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 139,5 km do odśnieżania w tym 51,93 km odcinków dróg do posypywania , rejon południowy obejmujący sieć dróg o łącznej długości 123,4 km do odśnieżania w tym 37,7 km odcinków dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2019/2020". 4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 230, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 568, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 989, d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 5) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 259, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 620, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 837, d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 6) w czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 188, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 450, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 740, d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, 7) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 8) przekazywanie, na żądanie Zamawiającego, raportów wygenerowanych z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu, 9) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego codziennie (np. faksem lub mejlem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 8:30. Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty można składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 10) do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m. 11) za dyżurowanie, za utrzymywanie w gotowości do podjęcia akcji zimowej sprzętu i osób oraz za utrzymanie łączności, za obsługę każdego rejonu Zamawiający przeznacza kwotę ryczałtową w wysokości brutto 30 000,24 zł. Kwota ta będzie wypłacana Wykonawcy w dwóch równych częściach zgodnie z umową. 2. W celu wykonania przedmiotu umowy (zawartej dla każdego rejonu oddzielnie), Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami ciężarowymi i/lub ciągnikami rolniczymi kołowymi oraz koparko-ładowarką. 3. W terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, że wskazane osoby wykonujące czynności określone w pkt. 2 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Wykaz powinien zawierać co najmniej imiona i nazwiska pracowników, informacje dotyczące rodzaju umowy o pracę i zakresu wykonywanych czynności. 4. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami „RODO” (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy, 2) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia w terminie o którym mowa w pkt 3 Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, 3) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa ppkt 2, zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących wskazane w pkt 2 czynności, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę a oddelegowaną do wykonywania pracy w zakresie wskazanych czynności, 4) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt 2, 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 90620000-9, 90630000-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - sporządzony wg wybranego formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Formularz cenowy: Wykonawca wpisze ceny jednostkowe netto z formularza oferty, wyliczy wartości orientacyjnych ilości usług zimowego utrzymania w poszczególnych pozycjach i ogólną wartość usługi. Oferowane ceny jednostkowe będą zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z poszczególnych pozycji formularza cenowego oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnej kalkulacji. Zaoferowane ceny jednostkowe stanowić będą podstawę do rozliczenia poszczególnych usług zamówienia. Wyliczona cena zamówienia będzie stanowić jedynie podstawę do porównania ofert. Wykonawca sporządzi formularz cenowy ściśle wg załącznika nr 1 lub nr 2 lub nr 3 do Siwz przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów usługi w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych usług. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XVI pkt 11 Siwz). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 10-12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach