Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w sezonie 2020 - 2021

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7330400, 95 7330438 , fax. 95 7330401
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7330400, 95 7330438, fax. 95 7330401
    REGON: 21096731400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica w sezonie 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie 6 gmin Powiatu Gorzowskiego w okresie od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31 marca 2021 r., polegające na odśnieżaniu i posypywaniu solą lub mieszanką piaskowo-solną nawierzchni dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 6 części na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: Część 1: REJON NR 1 – Gmina Bogdaniec 48,2 km Część 2: REJON NR 2 – Gmina Deszczno 39,9 km Część 3: REJON NR 3 – Gmina Kłodawa 55,5 km Część 4: REJON NR 4 – Gmina Lubiszyn 65,9 km Część 5: REJON NR 5 – Gmina Santok 37,5 km Część 6: REJON NR 6 – Gmina Witnica 72,1 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach