Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujsoły

Gmina Ujsoły ogłasza przetarg

  • Adres: 34-371 Ujsoły, ul. Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8647350 , fax. 0-33 8647354
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujsoły
    ul. Gminna 1
    34-371 Ujsoły, woj. śląskie
    tel. 0-33 8647350, fax. 0-33 8647354
    REGON: 55209900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujsoly.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujsoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujsoły. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 następujące części: CZĘŚĆ NR 1 Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S-1439 Kamesznica – Milówka – Rajcza – Ujsoły - gr. Państwa na odcinku od granicy z miejscowością Rajcza do granicy Państwa w m. Glinka. 1. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S- 1439 Kamesznica – Milówka – Rajcza – Ujsoły gr. państwa, na odcinku od granicy z miejscowością Rajcza do granicy Państwa w m. Glinka Km 0+000 do km 10 + 901 w następujących standardach: 1) Odcinek I – długość 3 200 mb - od granicy z gminą Rajcza do skrzyżowania drogi S-1439 z ul. Gminną, gmina Ujsoły, w standardzie III 2) Odcinek II – długość 7 701 mb – od do skrzyżowania drogi S-1439 z ul. Gminną, gmina Ujsoły, do przejścia granicznego w Glince, w standardzie III Dodatkowo w ciągu tej drogi: 3) Pętla autobusowa w Glince – powierzchnia ok. 550 m2 w standardzie III 4) Parking obok przejścia granicznego – powierzchnia ok. 474 m2 w standardzie III Droga utrzymana „na czarno”. Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa). 3. Średnia prędkość poruszania się pługu i piaskarki – 25 km/godzinę. 4. Długość drogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkach zimowych wynosi: Długość drogi w km (tam i z powrotem)Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu 21,802 + pętla autobusowa + parking obok przejścia granicznego 52 30 SUMA 82 Czas odśnieżania przystanku i placu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tych miejsc w latach ubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. CZĘŚĆ NR 2 Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1442 Ujsoły – Soblówka. 1. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S- 1442 Ujsoły – Soblówka, Gm. Ujsoły. km 0+000 do km 04 + 042 w standardzie III. Droga utrzymana „na czarno”. Dodatkowo w ciągu tej drogi: 1) Parking przy kościele w Soblówce – powierzchnia 600 m2 w standardzie I”” Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa). 3. Średnia prędkość poruszania się pługu i piaskarki – 25 km/godzinę. 4. Długość drogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkach zimowych wynosi: Długość drogi w km (tam i z powrotem)Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu 8,084 +Parking przy kościele w Soblówce 26 17 SUMA 43 Czas odśnieżania parkingu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tego miejsca latach ubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. CZĘŚĆ NR 3 Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1441 Ujsoły – Złatna. 1. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1441 Ujsoły – Złatna, Gm. Ujsoły. Km 0+000 do km 07 + 200 w standardzie III. Droga utrzymana „na czarno”. Dodatkowo w ciągu tej drogi: 1) Przystanek Kuflówka – powierzchnia 214 m2 w standardzie III 2) Plac Złatna Huta – powierzchnia 400 m2 w standardzie III Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa). 3. Średnia prędkość poruszania się pługu i piaskarki – 25 km/godzinę. 4. Długość drogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkach zimowych wynosi: Długość drogi w km (tam i z powrotem)Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu 14,400 + przystanek Kuflówka + plac Złatna Huta 34 26 SUMA 60 Czas odśnieżania przystanku i placu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tych miejsc w latach ubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. DODATKOWE USTALENIA 1. Zimowe utrzymanie musi być wykonywane zgodnie z wymogami SST dot. odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki raportów dziennych, w której każdorazowy wpis musi być potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiającego. 3. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiającego. 4. Wykonawca w trakcie przygotowywania oferty, powinien wziąć pod uwagę, iż na drogach powiatowych mogą wystąpić utrudnienia związane z wykonywaniem robót budowlanych. 5. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p., Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: 1) określenie celu gospodarczego; 2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia; 3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi; 4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 9. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach