Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na sezon 2018/2019, 2019/2020.

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 632 380 , fax. 957 631 126
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 957 632 380, fax. 957 631 126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na sezon 2018/2019, 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim w sezonie 2018/2019, 2019/2020 wg określonych kolejności, zapewniając przy tym własny materiał, sprzęt oraz odpowiednią ilość osób zdolnych wykonać zadanie. Wykazy dróg do zimowego utrzymania z podziałem na zadania częściowe oraz opis kolejności ich utrzymania stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewiduje się następujące zadania częściowe: Nr 1: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gmin: Strzelce Krajeńskie, Zwierzyn, Stare Kurowo. Nr 2: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Drezdenko. Nr 3: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dobiegniew. Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji zalicza się: 1) Usuwanie śniegu z dróg i usuwanie oblodzeń dróg. 2) Prace przygotowawcze do sezonu zimowego. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się dostosowania zimowego utrzymania dróg do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych; 2) wymaga się wykonania i odbioru usług zgodnie z opisem kolejności utrzymania dróg w powiecie oraz wykazami zimowego utrzymania dróg dla poszczególnych zadań częściowych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Usługi do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) Utrzymanie drogi w I kol. 2) Utrzymanie drogi w II i III kol. 3) Dostawa i posypywanie mieszanką piaskowo-solną w proporcji 10:1 a) I kol. zużycie 0,5 t/km b) II i III kol. zużycie 0,2 t/km 4) Usuwanie zasp (sprzęt ciężki) 5) Odśnieżanie lub IV kol. W zakres zamówienia wchodzą następujące usługi: 1) Przy I kolejności - jezdnia powinna być odśnieżona i posypana na całej długości drogi, nie później niż w ciągu 5 godzin. Gołoledź, szron i szadź może występować do 8 godzin. 2) Przy II kolejności - jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości drogi i posypana na odcinkach: a) skrzyżowaniach z drogami, b) skrzyżowaniach z koleją, c) odcinkach o pochyleniu 4%, d) przystankach autobusowych, e) innych miejscach ustalonych przez Referat Dróg Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich, nie później niż w ciągu 10 godzin. Gołoledź, szron i sadź może występować do 14 godz. 3) Przy III kolejności - jak w II kolejności, lecz do 16 godzin. 4) Przy IV kolejności - jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości i długości w ciągu 24 godzin. 5) Zamawiający zastrzega, iż drogi wskazane w wykazach dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w poszczególnych kolejnościach utrzymania, mogą zostać zakwalifikowane przez Zamawiającego do innej kolejności, lecz tylko w zakresie odśnieżania oraz posypywania piaskiem i solą (np. z kolejności I do II lub IV - odśnieżanie i posypywanie zamiast całej drogi, tylko jej odcinków), natomiast nie może ulec zmianie czas reakcji na odcinkach dróg przypisanych do poszczególnych kolejności. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Usługi należy wykonać zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego Dokumentacją oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.):. obsługa pojazdów (samochodów ciężarowych lub ciągników rolniczych) w każdym zadaniu częściowym: nr 1, nr 2 i nr 3. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, następujące dokumenty: 1) jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest Wykonawca - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 2) jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest podwykonawca - oświadczenie tego podwykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu podwykonawcy. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, za ostatni okres rozliczeniowy - pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa w pkt 1- 3 powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, dokumenty, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi przypadek naruszenia Obowiązku Zatrudnienia. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90622000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części 3 SIWZ (Załącznik 3.4. do SIWZ). 8.4. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach