Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie gminy Przygodzice w 2010 roku.

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5927722 , fax. 062 5927000
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2 2
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5927722, fax. 062 5927000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie gminy Przygodzice w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie gminy Przygodzice w 2010 roku obejmuje: 1. Bieżące usuwanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej); 2. Bieżące odśnieżanie jezdni na całej szerokości; 3. Zakup, gromadzenie, przygotowanie środków chemicznych i materiałów uszarstniających oraz mieszanek tych środków; 4. W przypadku odśnieżania - sypanie piaskiem (mieszanką) wyznaczonych miejsc tj. : - drogi przy kościołach, szkołach, przedszkolach, przystankach autobusowych MZK i PKS, - skrzyżowania przy drogach powiatowych i gminnych, - zakręty, wzniesienia do 300 mb w obrębie ww. obiektów; 5. W przypadku śliskości zimowej - sypanie ciągów dróg w następującej kolejności: - drogi powiatowe, - drogi gminne asfaltowe, - drogi gminne pozostałe, 6. Rozpoczęcie prac zgodnie ze standardami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej; 7. Uzgadnianie terminu na rozpoczęcie pracy sprzętu z wyznaczonym pracownikiem Urzędu Gminy; 8. Kierowanie całokształtem zimowego utrzymania w przedmiotowym zakresie; 9. Składanie meldunków do wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy Przygodzice z częstotliwością żądaną przez ww. urząd. 10. Wykonywanie zadań związanych z akcją Zima solidnie i na bieżąco niezależnie od pory dnia i nocy we wszystkie dni tygodnia; 11. Wyposażenie każdego pojazdu biorącego udział w akcji w indywidualne środki łączności, telefony komórkowe; 12. Wykonanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg będzie każdorazowo potwierdzane : - w zakresie odśnieżania przez Sołtysa danego Sołectwa; - w zakresie usuwania śliskości zimowej przez wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy Przygodzice; 13. Wykonawca odpowiada w pełni za stan bezpośredni ruchu drogowego na powierzonych odcinkach dróg; 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wobec osób trzecich w przypadku nie wykonania usługi zgodnie ze standardem zimowego utrzymania; 15. Wykonawca ma obowiązek posprzątać do 30 kwietnia danego roku pozostały po zimie na drogach żwir. 16. Wszystkie usługi wykonywane w ramach zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. : - dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, przeznaczonymi wyłącznie na potrzeby niniejszego zamówienia: ? piaskarki - szt. 6 ? pługi odśnieżne - szt. 6 ? pług wirnikowy lub spychacz gąsienicowy - szt. 1 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 2. Wypełniony Formularz Cenowy 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W załączeniu kopie dokumentów potwierdzających formę dysponowania. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. Parafowany i podpisany wzór umowy 8. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialniew przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy 9. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach