Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i dróg wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212-80-68, , fax. 32 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Sygietyńskiego 20
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 212-80-68, , fax. 32 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i dróg wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Gminie Pszczyna, Miedźna, Goczałkowice Zdrój i Suszec (wg wykazu Załączniki nr 3C, 3D) zarządzanych przez PZD Pszczyna i dróg wojewódzkich DW 931, 933, 935, 938, 939 powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021 (wg wykazu Załącznik nr 3A i 3B). W przypadku dróg powiatowych Zamawiający będzie wykonywał przedmiot zamówienia środkami i siłami własnymi. Wykonawca będzie realizował zadania z zakresu zimowego utrzymania na drogach powiatowych na wyraźne polecenie koordynatora ZUD i na drogach przez niego wskazanych. - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości: • W Gminie Pszczyna 73,85 km • W Gminie Miedźna 35,04 km • W Gminie Suszec 29,35 km • W Gminie Goczałkowice – Zdrój 14,64 km zarządzanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o łącznej długości 68,6 km - DW 931, 933, 935, 938, 939 powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021 - Zimowe utrzymanie chodników w ciągu ww. dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021. - Zimowe utrzymanie chodników w ciągu dróg wojewódzkich o łącznej długości 40,7 km - DW 931, 933, 935, 938, 939 powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2020/2021
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 11.09.2020r. oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego do dnia 11.09.2020r. do godz. 09:00. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. Ww. gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi na dzień wszczęcia postepowania przepisami prawa. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Gwarancja wadialna musi określać przypadki uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium tj. przez odesłanie do właściwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm., lub opisowo. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią formularza 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach