Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników, zlokalizowanych na terenie gminy Lubin, w sezonie zimowym 2019-2020

Powiat Lubiński ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Jana Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 71 13 , fax. 76 746 71 13
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
    Jana Kilińskiego 12 B
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 71 13, fax. 76 746 71 13
    REGON: 39064722200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-lubin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i chodników, zlokalizowanych na terenie gminy Lubin, w sezonie zimowym 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic powiatowych na terenie gminy Lubin wraz z chodnikami położonymi przy tych drogach, polegające na: a) utrzymaniu należytej przejezdności dróg, ulic i chodników, poprzez ich odśnieżanie, b) zwalczaniu śliskości pośniegowej oraz gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi tj. mieszanką piaskowo-solną, c) pełnieniu dyżurów z gotowością sprzętu i transportu, d) sprzątaniu piasku pozostałego po akcji zimowego utrzymania.Szczegółowe zasady i wymogi dotyczące realizacji zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Ogólne Specyfikacje Techniczne oraz zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w poszczególnych standardach zimowego utrzymania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy bez wezwania przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazują zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg. załącznika nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach