Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. /77/ 417 02 13
  • Data zamieszczenia: 2022-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. /77/ 417 02 13
    REGON: 531413001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części lub na dowolną ilość części.2.1. Część nr I - obejmuje Zadanie nr 1 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu sprzętu do załadunku i pielęgnacji mieszanki piaskowo-solnej oraz zapewnieniu placu do składowania mieszanki piaskowo- solnej – 1 ładowarkao wysokości podnoszenia wynoszącym min. 3,0 m2.1.1. Wykonawca zadania nr 1 zapewni plac składowy na terenie miasta Kluczborklub w promieniu nie większym niż 5 km od miasta Kluczbork.2.1.2. Oferta Wykonawcy który, wskaże w Formularzu ofertowym plac składowyw promieniu większym niż 5 km zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, określony jest w załączniku nr 7A do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B.„Wzór umowy”4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo-transportowe określone w załączniku nr 7A do SWZ;9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:90620000 - 9: Usługi odśnieżania90630000 – 2: Usługi usuwania lodu10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- operatorzy sprzętów;- kierowcy pojazdów;- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części lub na dowolną ilość części.2.2. Część nr II - obejmuje Zadanie nr 2 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 1 (gmina BYCZYNA) w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: - 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, określony jest w załączniku nr 7A do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B.„Wzór umowy”4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo-transportowe określone w załączniku nr 7A do SWZ;9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:90620000 - 9: Usługi odśnieżania90630000 – 2: Usługi usuwania lodu10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- operatorzy sprzętów;- kierowcy pojazdów;- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części lub na dowolną ilość części.2.3. Część nr III – obejmuje Zadanie nr 3 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 2 (gmina LASOWICE WIELKIE) w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, określony jest w załączniku nr 7A do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B.„Wzór umowy”4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo-transportowe określone w załączniku nr 7A do SWZ;9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:90620000 - 9: Usługi odśnieżania90630000 – 2: Usługi usuwania lodu10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- operatorzy sprzętów;- kierowcy pojazdów;- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części lub na dowolną ilość części.2.4. Część nr IV – obejmuje Zadanie nr 4 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 3 (gmina Wołczyn) w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, określony jest w załączniku nr 7A do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B.„Wzór umowy”4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo-transportowe określone w załączniku nr 7A do SWZ;9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:90620000 - 9: Usługi odśnieżania90630000 – 2: Usługi usuwania lodu10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- operatorzy sprzętów;- kierowcy pojazdów;- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części lub na dowolną ilość części.2.5. Część nr V – obejmuje Zadanie nr 5 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego (drogi zamiejskie) i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork (drogi zamiejskie) - rejon 4 w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 1 pługopiaskarką na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, określony jest w załączniku nr 7A do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B.„Wzór umowy”4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo-transportowe określone w załączniku nr 7A do SWZ;9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:90620000 - 9: Usługi odśnieżania90630000 – 2: Usługi usuwania lodu10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- operatorzy sprzętów;- kierowcy pojazdów;- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b.1. Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego oraz dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork w sezonie zimowym 2022/2023;2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części lub na dowolną ilość części.2.6. Część nr VI – obejmuje Zadanie nr 6 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego (miasto Kluczbork) i dróg gminnych na terenie Gminy Kluczbork (miasto Kluczbork) - rejon 5 w sezonie zimowym 2022/ 2023 przy użyciu: 2 pługopiaskarki na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton;3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI, określony jest w załączniku nr 7A do SWZ oraz załącznikach nr 6A, 6B.„Wzór umowy”4. Ilości podane w formularzach cenowych są ilościami orientacyjnymi.Ilości w poszczególnych asortymentach robót mogą ulec zmianie, a ich ilość jest uzależniona od warunków atmosferycznych jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.5. Wykonawca zapewni podstawienie środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);6. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje podstawienia środków sprzętowo-transportowych w stanie gotowym do użytku w czasie dłuższym niż 4 godziny zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ - w zakresie wszystkich części (tj. Części I, II, III, IV, V, VI);7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu gotowości (dyspozycyjności) do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023;8. W zakresie części I, II, III, IV, V, VI na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, musi posiadać do dyspozycji środki sprzętowo-transportowe określone w załączniku nr 7A do SWZ;9. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:90620000 - 9: Usługi odśnieżania90630000 – 2: Usługi usuwania lodu10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- operatorzy sprzętów;- kierowcy pojazdów;- oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo).Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.11. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców;12. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 10, 11 i 12 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6a, 6b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach