Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kety: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Witkowice i Nowa Wieś w sezonie 2019/2020.

Gmina Kęty ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844-76-00 , fax. 33 844 76 60
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
    Rynek 7
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 33 844-76-00, fax. 33 844 76 60
    REGON: 72181824000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kety: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Witkowice i Nowa Wieś w sezonie 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia należy wykonywać: 1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp., 2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, 3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz w celu ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu 2. Wykonawca zobowiązuje się iż na dzień uruchomienia (rozpoczęcia) akcji zimowej wyposaży pojazdy, przeznaczone do wykonywania usługi określonej w umowie w urządzenie zapewniające monitoring pracy sprzętu. Urządzenie ma rejestrować dane związane z pracą pojazdów. Wykonawca zapewni dostęp on-line Zamawiającemu do danych znajdujących się na serwerze oraz dostarczy Zamawiającemu indywidualne konto do logowania (najpóźniej w dniu uruchomienia akcji zimowej). Urządzenie zamontowane na pojazdach oraz oprogramowanie powinny umożliwić Zamawiającemu pozyskanie na bieżąco (on-line) informacji dotyczących pracy pojazdu w zakresie: trasy, prędkości i czasu przejazdu, aktualnego położenia pojazdu i miejsc zatrzymania. Oprogramowanie ma rejestrować i zapisywać w/w dane w taki sposób, aby umożliwić Zamawiającemu dostęp do nich przez cały okres obowiązywania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawnego, ciągłego działania oprogramowania. Koszty związane z wyposażeniem pojazdów w odbiorniki GPS oraz koszty związane z korzystaniem przez Zamawiającego z oprogramowania oraz dostępu do danych z monitoringu pokryje Wykonawca. Wyposażenie pojazdów w odbiorniki GPS oraz monitoring pracy sprzętu Wykonawcy ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli nad realizacją zamówienia. 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki wykonania i odbioru robót zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy, który należy wypełnić w oparciu o załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy). 4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 7. Oświadczenie dotyczące podwykonawców jeżeli dotyczy (dotyczy części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 8. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca bez wezwania składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia w załączniku nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach