Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013 r. do 15.04.2014 r.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Piastowska 11a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Piastowska 11a 11a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013 r. do 15.04.2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Sierpca na okres od 15.11.2013r do 15.04.2014r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawcę obowiązywać będzie standard utrzymania dróg i chodników, placów, zatok autobusowych dojść do przejść dla pieszych, kładek i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w okresie zimowym podany w załączniku nr 8 2. Wykaz ulic placów i chodników podlegających zimowemu utrzymaniu stanowi załącznik nr 9. 3. Wykonawca jest zobowiązany wyposażać pojazdy zatrudnione przy zimowym utrzymaniu dróg w sygnalizację świetlną zgodnie z § 37 i 38 Rozporządzenia MT i GM nr 91 z dn. 01.02.1993r, DZU Nr 21 z 1993r. oraz zamontować czołownicę i dopasować do niej pług odśnieżny przed datą osiągnięcia pełnej gotowości. 4. Wykonawca zobowiązany jest tak prowadzić odśnieżanie, aby odcinek drogi, na którym pracuje był doprowadzony na jego zmianie do stanu zgodnie z wymaganym w zasadach standardem lub poleceniem Zleceniodawcy. Kolejność odśnieżania poszczególnych dróg ustala każdorazowo pracownik Urzędu Miejskiego w Sierpcu (UM). 5. Spychanie śniegu z jezdni (płużenie) powinno obejmować całą jej szerokość łącznie z zatokami przystankowymi i parkingowymi. Po wykonaniu płużenia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego dostępu do przejść dla pieszych. 6. Pełna gotowość sprzętu obowiązuje od dn. 15 listopada 2013 r. do 31 marca 2014r. Termin ten w zależności od warunków atmosferycznych może być wydłużony lub skrócony przez upoważnionego pracownika UM. 7. Praca pługów przewidziana jest na dwie zmiany: 8. I zmiana od godziny 3.00-11.00 z możliwością przedłużenia do pracy całodobowej, 9. II zmiana od godz. 14.00-22.00 z możliwością jak wyżej. 10. Godziny rozpoczęcia i zakończenia robót mogą ulec zmianom, w zależności od panujących warunków atmosferycznych zgodnie z decyzją pracownika UM. 11. Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) 30 minut od wezwania Zamawiającego, 12. Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostosowania czasu pracy do panujących warunków. 14. Ceny formularza cenowego obowiązują we wszystkie dni tygodnia, niedziele i święta o każdej porze dnia i nocy. 15. Wykonawca wykona siłami własnymi bądź przy udziale podwykonawcy roboty objęte ceną kontraktową wynikającą z oferty. W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy. 16. Wykonawca po zakończonej akcji zimowej w terminie określonym przez Zamawiającego zobowiązany jest do uprzątnięcia nieczystości z dróg, placów i chodników, które były przez niego odśnieżane oraz wyczyszczenie wszystkich kratek ściekowych kanalizacji deszczowej umieszczonych w drogach zawartych w załączniku nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.000,00zł PLN. (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach