Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2
66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 727 81 47
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą, obejmujące następujące zadania: 1.1. Zadanie 1 – Zimowe utrzymanie utwardzonych dróg gminnych i powiatowych, chodników, parkingów oraz kładek dla pieszych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą w sezonie zimowym 2020/2021. 1.2. Zadanie 2 – Zimowe utrzymanie gruntowych dróg gminnych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą w sezonie zimowym 2020/2021. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia a także innych dokumentów składających się na ofertę: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kalkulacja ceny oferty sporządzona wg przedmiaru prac, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - dla zadania 1, lub/i dla zadania 2.. 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą, w formie oryginału, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Wschowa
Dodano: 2024-02-21 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
Dodano: 2023-12-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg oraz ciągów pieszych w pasie drogowym, wzdłuż zieleńców, alejek na zieleńcach oraz ścieżek pieszo-rowerowych na terenie gminy Międzyrzecz od dn. 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13