Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2020/2021 r.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2020/2021 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2020/2021 r.” 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzenia 90611000-3 Usługi sprzątania ulic II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zakres usług obejmuje m.in.: 1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu. 2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i musi odpowiednio reagować poprzez wysyłanie stosownych jednostek. 5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy. 7) Wymagania w zakresie łączności, które wykonawca winien zapewnić na dzień podpisania umowy:  całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,  łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę). 2. Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr Nr drogi / działki Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km 1 2 3 4 5 1 292937K ul. Rolanda V 0,52 292937K ul. Rolanda VI 0,1 292941K / dz. nr 1218 ul. Rolanda VI 0,35 dz. nr 1213 / dz. nr 1213 ul. Rolanda VI 0,15 292941K ul. Ogrodowa oraz drogi boczne V 3,5 292941K / dz. nr. 1198/1 ul. Ogrodowa VI 0,25 292941K / dz. nr 3744 ul. Ogrodowa VI 0,4 292941K / dz. nr 1180 ul. Ogrodowa („Malnik”) VI 1,5 dz. nr.1166 ul. Ogrodowa VI 0,4 292941K / dz. nr 1177 ul. Ogrodowa VI 0,65 292944K / dz. nr 3731 ul. Leśna VI 0,12 dz. nr 3781 dz. nr 3782 ul. Leśna VI 0,95 292944K ul. Leśna V 1,7 292943K ul. Podgórna V 0,8 dz. nr 10007 ul. Kościuszki VI 0,12 dz. nr 3785 ul. Kościuszki – cmentarz VI 0,15 dz. nr 3657/3 ul. Słoneczna VI 0,15 dz. nr 3661 ul. Słoneczna VI 0,4 dz. nr 3658 ul. Słoneczna VI 0,15 dz. nr 3652 ul. Słoneczna VI 0,2 dz. nr 3676/2 ul. Polna VI 0,45 292956K / dz.nr. 1220 ul. Grunwaldzka (obok Cmentarza) VI 0,3 dz. nr. 3704 ul. Grunwaldzka boczna VI 0,58 dz .nr.1219/1 ul. Grunwaldzka VI 0,4 dz. nr. 3694 ul. Grunwaldzka boczna VI 0,55 dz. nr. 3693/1 ul. Grunwaldzka boczna VI 0,13 dz. nr.3696/1 ul. Grunwaldzka VI 0,15 15,12 Uwaga – (dot. całości zamówienia) materiały należy stosować, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960). 4. Ze względu na charakter zamówienia, Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia do dnia zakończenia pracownicy, którzy będą świadczyć pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących pracę pod kierownictwem innych osób w zakresie czynności obejmujących, w szczególności: • prowadzenie pojazdów służących do zimowego utrzymania dróg, • prowadzenie sprzętu służącego do załadunku pojazdów do ZUD, • pracowników sprzątających ulice. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest stosować w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa o ruchu drogowym, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnić stały nadzór techniczny. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania. 2) Wykonawca w trakcie realizacji usługi odśnieżania i/lub usuwania oblodzeń ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych użytkowników dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz arkuszem cenowym (wg załącznika nr 4 do SIWZ) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,  Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach