Przetargi.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY PSZCZYNA W SEZONIE 2017/2018”

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY PSZCZYNA W SEZONIE 2017/2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadań związanych z „Zimowym utrzymaniem dróg na terenie miasta i gminy Pszczyna w sezonie 2017/2018” w okresie od dnia podpisania umowy do 15.04.2018r. Wykazy dróg wraz z kolejnością zimowego utrzymania stanowią załączniki do specyfikacji: - Wykaz dróg z terenu miasta Pszczyna - zał. nr 7 - Wykaz dróg z terenu sołectw gminy Pszczyna - zał. nr 8 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szczegółowymi warunkami wykonania zamówienia określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej zał. nr 5. Wymaga się dyspozycyjność prowadzącego zimowe utrzymanie dróg przez 24 godz. na dobę. Roboty wykonywane będą w dni robocze, niedziele i święta. Koordynatorem zimowego utrzymania dróg ze strony Zamawiającego będzie pracownik Urzędu Miejskiego, dodatkowo na terenie sołectw sołtysi będą potwierdzali karty pracy. Likwidacja śliskości za pomocą środków chemicznych może nastąpić po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał sprzętowo-materiałowy oraz gotowość rozpoczęcia robót związanych z zimowym utrzymania dróg do 4 godzin od chwili powzięcia przez Zamawiającego decyzji o konieczności rozpoczęcia realizacji zamówienia (rozpoczęcia Akcji Zima). Po zakończeniu Akcji Zima tj. wczesną wiosną należy materiał użyty do posypywania dróg posprzątać ( zebrać i usunąć). Wykaz dróg do uprzątnięcia sporządzi Zamawiający i przekaże Wykonawcy. Dla terenu miasta Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów i składania meldunków do siedziby Zamawiającego każdego dnia (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) do godz.12.00 z podaniem czas okresu pracy za dzień poprzedni. Za okres pracy w sobotę, niedzielę i święta meldunek należy podać do godz. 12.00 następnego „dnia roboczego”. Książka dyżurów dotycząca prac prowadzonych na terenie miasta winna zawierać: datę, godziny pracy sprzętu: od godziny do godziny, opis czynności, rodzaj użytego sprzętu, zużycie materiału uszorstniającego i środków chemicznych. Dla terenu Sołectw Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart pracy i dostarczanie ich do Zamawiającego jeden raz w tygodniu w piątek do godz. 12.00 za okres od piątku do czwartku. Karty muszą zawierać dane dotyczące ilości godzin pracy sprzętu w poszczególnych dniach, ilości zużytego materiału do posypywania. Dane w kartach winny być potwierdzone przez Sołtysów. Karty są meldunkiem wykonania pracy na terenie sołectw. Brak potwierdzenia w książce dyżurów przez koordynatora przedstawiciela zamawiającego wykonania usługi w danym dniu będzie równoznaczne z nie wykonaniem usługi w tym dniu. Brak potwierdzenia Sołtysa będzie równoznaczne z nie wykonaniem usługi w danym tygodniu. Nie złożenie meldunku przez Wykonawcę w wyżej podanych terminach będzie równoznaczne z niewykonaniem usługi w terminie którego meldunek dotyvczył. Wszystkie powyższe uwarunkowania winny zostać uwzględnione w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: 1. Zestawienia cen jednostkowych Zał. 9. 2) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 3) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 4) potwierdzenia wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach