Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Zakroczym w sezonie 2009/2010

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7853223 , fax. 022 7853224
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 022 7853223, fax. 022 7853224
    REGON: 00053091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakroczym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Zakroczym w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wykonywanie następujących robót: 1.Odśnieżanie dróg. 2.Posypywanie dróg w celu usunięcia śliskości zimowej (gołoledzi,lodowicy,śliskości pośniegowej, śliskości śniegowej). 3.Odśnieżanie placów. 4.Przygotowanie mieszanek piaskowo-solnych z własnych materiałów. 5.Napełnianie skrzyń ulicznych piaskiem(15 szt). 6.Oczyszczanie i naprawa skrzyń po zakończeniu sezonu zimowego. 7.Wywóz nadmiaru śniegu z terenu miasta Zakroczym w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Roboty wykonywane będą przy użyciu sprzętu jakim dysponuje Wykonawca. 2. Zakres robót: 1. odśnieżanie dróg gminnych o łącznej długości ok.50 km. 2. zwalczanie śliskości na drogach gminnych o łącznej długości ok.30 km . 3. odśnieżanie placów na terenie miasta. 4. przygotowanie mieszanek piaskowo-solnych z własnych materiałów. 5. napełnianie skrzyń, znajdujących się na terenie miasta Zakroczymia piaskiem (15 szt). 6. oczyszczanie i naprawa skrzyń na terenie gminy po zakończeniu sezonu zimowego. 7. wywóz śniegu z terenu miasta Zakroczym w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych w zamówieniu robót: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. b) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Złożą ofertę zgodną w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy o prawo zamówień publicznych. 6. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podane przez wykonawce informacje, istotne dla prowadzenia postępowania są nieprawdziwe - wykonawca zostanie wykluczony z postępowania /art.24 ust.2 pkt 2 prawo zamówień publicznych/. Informacja o podwykonawcach 1. Jeśli Wykonawca realizację zamówienia powierzy podwykonawcom w składanej ofercie zobowiązany jest umieścić taką informację wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, a także podać ich nazwę. 2. Brak informacji o której mowa w pkt 1 będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizację zadania przez Wykonawcę we własnym zakresie. Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja). 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym celu : Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno : - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się na pełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty składane indywidualnie przez każdego Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego podmiotu. 6. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje Wykonawca - pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 7. Do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, brana będzie pod uwagę suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą: (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełnione oświadczenie - zgodne z załącznikiem nr 3. 2. Formularz cenowy - zgodne z załącznikiem nr 2. 3. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług związanych z akcją zimową z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 4. 4. Wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przypadku informacji, że Wykonawca będzie dysponował,należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, - wg. załącznika nr 5. 5. Wykaz wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w realizacji zamówienia,wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku informacji, że Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wg złącznika nr 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w tym kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II oraz w pkt I ppkt 3, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3, 1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach