Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024

GMINA WILKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 00 77 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WILKOWICE
    ul. Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 499 00 77, fax. 33 817 30 43
    REGON: 072182309
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024.2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:2.1. CZĘŚĆ nr 1 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE A. Łączna szacunkowa długość dróg do odśnieżana i zwalczania gołoledzi wynosi 23,6 km.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych Gminy Wilkowice.4. W załączniku nr 5 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności występowania opadów atmosferycznych i gołoledzi w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać.5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności z Zamawiającym.6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania.9. Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Nie jest ona wymagana przez Zamawiającego, a jedynie zalecana.10. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024.2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:2.2. CZĘŚĆ nr 2 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE B. Łączna szacunkowa długość dróg do odśnieżana i zwalczania gołoledzi wynosi 16,12 km.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych Gminy Wilkowice.4. W załączniku nr 5 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności występowania opadów atmosferycznych i gołoledzi w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać.5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności z Zamawiającym.6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania.9. Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Nie jest ona wymagana przez Zamawiającego, a jedynie zalecana.10. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice w sezonie 2023/2024.2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia:2.3. CZĘŚĆ nr 3 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE C. Łączna szacunkowa długość dróg do odśnieżana i zwalczania gołoledzi wynosi 18,79 km.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera załącznik nr 5 do SWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych Gminy Wilkowice.4. W załączniku nr 5 do SWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności występowania opadów atmosferycznych i gołoledzi w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać.5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności z Zamawiającym.6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia.8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania.9. Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Nie jest ona wymagana przez Zamawiającego, a jedynie zalecana.10. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach