Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2020/2021

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 72182309000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Wilkowice poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w sezonie 2020/2021. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań (części zamówienia): 2.1. Zadanie nr 1 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE A (cześć 1). 2.2. Zadanie nr 2 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE B (część 2). 2.3. Zadanie nr 3 – Świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w REJONIE C (część 3). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części od 1 do 3 zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W szczególności częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia jest Zarządzenie nr 6/2016 Wójta Gminy Wilkowice z dnia 8 stycznia 2016r. w sprawie wprowadzenia planu zimowego utrzymania dróg w granicach administracyjnych gminy Wilkowice. 4. W załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od intensywności opadów atmosferycznych /śniegu/ w okresie trwania umowy i stanowi uprawnienie, z którego Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać. 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy w celu zagwarantowania całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 6. W każdym przypadku Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ przy rzeczywistym opadzie śniegu o grubości 10 cm lub większej, bez wcześniejszego powiadomienia przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca winien przystąpić do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonym od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg. 7. Wykonawca winien zgłosić godzinę rozpoczęcia jak również godzinę zakończenia (w tym ilość wypracowanych godzin efektywnych) realizacji usługi pracownikowi Zamawiającego odpowiedzialnemu za realizację przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawcy spoza terenu gminy winni mieć zapewnione miejsce parkingowe dla sprzętu na terenie gminy, aby zapewnić gwarancję terminowej realizacji zamówienia. W razie konieczności Zamawiający udostępni miejsce parkingowe dla sprzętu przy ul. Swojskiej 3, w siedzibie Referatu Służb Technicznych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt pozostawiony w udostępnionym przez Zamawiającego miejscu do parkowania. 9. Materiał do zwalczania gołoledzi będzie dostarczany przez Zamawiającego. 10. UWAGA 1: Z uwagi na specyfikę obszaru objętego przedmiotem zamówienia, trudne ukształtowanie terenu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 11. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ – Wzór umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie, – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Wykonawca sporządzi dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach