Przetargi.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIM 2017/2018 I 2018/2019”

Gmina Rajcza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-370 Rajcza, ul. Górska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8643155 w. 33 , fax. 338 643 887
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rajcza
    ul. Górska 1
    34-370 Rajcza, woj. śląskie
    tel. 33 8643155 w. 33, fax. 338 643 887
    REGON: 072182692
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RAJCZA W OKRESIE ZIM 2017/2018 I 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i gminnych w okresie zim 2017/2018 i 2018/2019 na terenie Gminy Rajcza /ZADANIA CZĘŚCIOWE/. Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg: • odśnieżanie dróg : na całej szerokości i długości drogi wg załączonego wykazu • usuwanie śliskości zimowej dróg: - utrzymanie na biało - przez posypywanie materiałami szorstkimi ( piaskiem i solą drogową ) w miejscach niebezpiecznych takich jak: skrzyżowanie z drogami, skrzyżowanie z koleją, podjazdy, zjazdy, duże spadki dróg, w okolicach szkół, sklepów, kościołów, przystanków PKP i PKS, wlotów ulic, zatoczek przy drogach dla autobusów i samochodów osobowych (gdy zatrzymują się) oraz na wszystkich mostach - utrzymanie na czarno - przez posypywanie materiałami szorstkimi i solą drogową dróg na całej długości z średnią prędkością pługu i piaskarki 35 km/ godzinę. Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg i informacji o standardach - stanowiących załącznik Nr 6 i 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały takie jak piasek i sól drogową zapewnia Wykonawca. Pracami powyższymi zostaną objęte następujące ciągi dróg /ZADANIA/ : Drogi powiatowe Drogi gminne 1. Dojazd do stacji PKP Rajcza 0,496 km 0,404 km ( do I przejazdu- łącznie z parkingiem PKS) - utrzymanie na czarno ! 2. Dojazd do stacji PKP Zwardoń ( do kościoła) 2,110 km - - utrzymanie na biało ! 3. Rajcza - Sól – (Rondo Laliki) Zwardoń 11,467 km - - utrzymanie na czarno ! 4. Droga powiatowa w Gminie Rajcza (była DK 69) 1,400 km - ( od granicy Gminy Milówka w m. Laliki) - utrzymanie na czarno ! 5. Dojazd do stacji PKP Sól 0,078 km - - utrzymanie na biało ! 6. Milówka - Nieledwia - Kiczora 1,889 km - - utrzymanie na czarno ! 7. Rajcza - Nickulina 2,806 km 0,460 km - utrzymanie na biało ! 8. Rycerka Górna - Przegibek ( Rycerki ) 2,745 km 1,000 km - utrzymanie na biało ! 9. Rycerka Dolna - Rycerka Górna ( Polana pod Raczą) 10,630 km 2,700 km - utrzymanie na biało ! 10.Sól - Słanice - Bór 6,031 km - - utrzymanie na biało ! 11.Kamesznica – Ujsoły – Glinka 5,907 km - (od granicy z Gminą Milówka do granicy z Gminą Ujsoły) - utrzymanie na czarno ! 12.Rycerka Górna – Oźna - 4,000 km - utrzymanie na biało ! 13.Droga ‘’Do Magurki’’ /Rycerka Górna/ - 1,000 km - utrzymanie na biało ! 45,559 km + 9,564 km Długość dróg ogółem wynosi : 55,123 km Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu szczególnej staranności. Oferent winien przedstawić oferty cenowe dla każdego zadania osobno ! Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na odśnieżanie dróg w Gminie Rajcza z podziałem na 13 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie części zamówienia. Uczestnik przetargu musi wykazać, że sprzęt użyty w przetargu jest jego własnością lub jest wynajęty. Na dowód posiadania sprzętu do Oferty należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego /w tym: numer rej. posiadanego sprzętu/ lub umowę najmu ! UWAGA ! Gmina Rajcza zastrzega sobie aktywny udział swojego przedstawiciela na każdym etapie prac związanych z odśnieżaniem dróg. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2017 roku do 15 kwietnia 2019 roku. W tym: Zadanie nr 4 : Droga powiatowa w Gminie Rajcza (była DK 69) ( od granicy Gminy Milówka w m. Laliki) - Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2017 roku do 15 kwietnia 2018 roku /1 SEZON ZIMOWY/. Termin zakończenia robót jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może być przedłużony poza datę 15.04. danego roku. Części nie mogą być dzielone przez oferentów, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.rajcza.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt IV.4, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga załączenia tego zobowiązania do oferty - załącznik nr 10 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełnione Formularze ofertowe (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji), zawierające m.in.: a) oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, b) oświadczenie o oferowanym czasie reakcji (w minutach), 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach