Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Oleśnica w sezonie 2017/2018

Gmina Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, 11 Listopada
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713140200 , fax. +48713140204
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oleśnica
    11 Listopada 24
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713140200, fax. +48713140204
    REGON: 931934791
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Oleśnica w sezonie 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Oleśnica w sezonie 2017/2018. 2. Zimowe utrzymanie dróg składa się z 10 zadań na których będą prowadzone niezależnie prace związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na terenie administrowanym przez Gminę Oleśnica zgodnie z załącznikiem nr 10 (mapa poglądowa ZUD) i nr 11 (szczegółowe mapy dla danej miejscowości): 3. Nazwy i Kody CPV: 90.62.00.00-9, 90-63.00.00-2. 4. Wymagania dot. wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Zadania nr 1-8, 10 rozliczane będą za rzeczywisty czas ich wykonywania- przejazd, natomiast zadania nr 9 – interwencyjnie na polecenie Zamawiającego ze wskazaniem miejsca i orientacyjnej długości lub czasu wykonywania. 2) Decyzja o rozpoczęciu zimowego utrzymania zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie (lub SMS). Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonania usługi w ciągu 1 godz. od zgłoszenia. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie usługi i utrzymanie dróg w danym standardzie utrzymania zimowego, zgodnie z załącznikiem nr 9, w zależności od świadczenia usługi w danym zadaniu. 4) W przypadku braku zaistnienia niesprzyjających warunków pogodowych i nierozpoczęcia działań związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy w danym miesiącu rozliczeniowym Wykonawca nie będzie miał podstaw do wystawienia faktury lub rachunku. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. 10 części - zadań , z zastrzeżeniem, że Wykonawca dysponujący 1 pojazdem/ sprzętem wraz z obsługą może złożyć tylko ofertę na jedno zadanie. Wykonawca nie może wskazać tego samego sprzętu w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie. 6) W ramach poszczególnych zadań , Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu sprzęt wymagany i określony w niniejszej siwz. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy - operatora sprzętu w telefon komórkowy (wykaz przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy) 8) Zamawiający mnie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości : przejazdów, godzin pracy, kilometrów, co będzie to uzależnione od warunków atmosferycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione w SIWZ, w szczególności: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach