Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Mysłakowice w sezonie zimowym 2009/2010

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Mysłakowice w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego zimowego utrzymania dróg przy użyciu własnego sprzętu i materiałów, w tym: odśnieżanie dróg; zwalczanie śliskości drogowej, sprzątanie zanieczyszczeń pozimowych z dróg po zakończeniu akcji zimowej na sumarycznej długości ca 130 km dróg ( w tym drogi powiatowe 42 km odśnieżania i 12,7 km odśnieżonych dróg do posypywania ), 0,7 km chodników i 330 m2 parkingu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, który spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 to znaczy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia t.j. dysponują co najmniej następującym sprzętem: - pługopiaskarki duża - szt. 1, - pług odśnieżny do dróg lokalnych - szerokość. do 2 m - na samochodzie terenowym - szt. 1, - pług odśnieżny do dróg lokalnych - szerokość do 2 m- na ciągniku z napędem na dwie osie - szt. 1 - piaskarka do 2 m - szt. 1; - koparko-ładowarka - szt. 1; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej niniejszym zamówieniem;. g) zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy; Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5.3 Spełnienie w.w warunków będzie dokonane na podstawie treści oświadczeń i wymaganych dokumentów o których mowa poniżej , na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz powinien zawierać co najmniej sprzęt wskazany w punkcie 5.1 pkt 3 SIWZ; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz podpisania oświadczenia, że roboty te zostały wykonane należycie.- na lub wg druku - załącznika nr 3 do SIWZ. Wymaga się doświadczenia w wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający informuje, że dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 6 : - mogą być przedstawione w postaci oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za monitorowanie dróg na dobę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach