Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Mszana Dolna w sezonie zimowym 2017/2018

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 183 311 242
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6
    34730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 183 311 242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Mszana Dolna w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych i wewnętrznych w Gminie Mszana Dolna w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2017/2018 i obejmuje Sołectwa: Raba Niżna, Glisne, Olszówka, Lubomierz, Łętowe, Łostówka, Kasinka Mała, Kasina Wielka oraz parking i drogę dojazdową do siedziby Urzędu Gminy w Mszanie Dolnej. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 21 części tzw. Rejony . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1). odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Mszana Dolna, 2) odśnieżanie i posypywanie drogi dojazdowej i parkingów przy Urzędzie Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6, 3). zwalczanie śliskości (posypywanie materiałem uszarstniającym ) dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Mszana Dolna w sezonie zimowym 2017/2018, za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy. 4) pełnienie dyżuru ( utrzymywanie w gotowości sprzętu i obsługi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ wraz z niżej wymienionymi dokumentami: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 2) Tabela elementów rozliczeniowych ( właściwa dla wybranej części stanowiącej ofertę Wykonawcy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie figuruje w rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, 4) Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie 5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego jego zasoby. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP – bez wezwania Zamawiającego , przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach