Gmina Kozy ogłasza przetarg
- Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
- Data zamieszczenia: 2020-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
ul. Krakowska 4
43-340 Kozy, woj. śląskie
tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
REGON: 72182284000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kozy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - zapewnienie przejezdności, przejścia i ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu; - odśnieżanie dróg, zatok autobusowych, placów, parkingów itp. - zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających, - wywóz śniegu utrudniającego poruszanie się pieszych i pojazdów, - wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. - zamiatanie dróg na mokro o przekroju ulicznym, Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca, podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz.1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. 2) Wymóg zatrudniania przez Wykonawcę, podwykonawcę osób zatrudnionych na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących czynności: - obsługi ładowarki, - kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony. 3) Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w pkt 2.1. oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A lub 2B oraz nr 3A lub 3B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1A albo 1B do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo należy złożyć odpowiednio: - w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza); ALBO - w formie elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny notariusza). 5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024 na terenie Gminy Toszek
Dodano: 2024-02-28 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica w sezonie 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Nędza
Dodano: 2024-01-23 - "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-09 - Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Starcza
Dodano: 2023-12-04 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rędziny w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-28 - UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
Dodano: 2023-11-16