Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na tereni gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020 i 2020/2021

Gmina Goleszów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (33) 479 05 10 , fax. (33) 479 05 16
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleszów
    ul. 1 Maja 5
    43-440 Goleszów, woj. śląskie
    tel. (33) 479 05 10, fax. (33) 479 05 16
    REGON: 72182433000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na tereni gminy Goleszów w sezonie zimowym 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg na terenie gminy Goleszów obejmująca: odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej, usuwania zasp oraz oczyszczenia jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym. Zamówienie podzielone jest na 10 części. Cześć nr 1 - Bażanowice, cześć nr 2 - Cisownica, część nr 3 - Dzięgielów, cześć nr 4 - Godziszów, część nr 5 - Goleszów Dolny, część nr 6 - Goleszów Równia, część nr 7 - Kisielów, część nr 8 - Kozakowice, część nr 9 - Leszna Górna, część nr 10 - Puńców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  część Nr 1 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 2 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 3-– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 4 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 5 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 6 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 7 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 8 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 9 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100);  część Nr 10 -– 1 000,00 zł (jeden tysiąc 00/100); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 25 8113 1020 2002 0000 0648 0039 z zaznaczeniem „Zimowe utrzymanie dróg - część Nr ……” (wskazać część zamówienia, której dotyczy wadium) a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załączniki Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach