Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego w sezonie zimowym 2020/2021

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Gen. Hallera
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 427 216 , fax. 627 427 216
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Gen. Hallera 54
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 427 216, fax. 627 427 216
    REGON: 25086414900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego w okresie zimy 2020/2021 tj. likwidacja gołoledzi i odśnieżanie dróg, ulic, chodników, w terminie od dnia następnego po podpisaniu umowy do 15 kwietnia 2021 r. zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik do SIWZ). Zakres prac do wykonania - odśnieżanie dróg i ulic powiatowych o łącznej długości - 358,719 km, odśnieżanie chodników o łącznej powierzchni - 24 891 m2, likwidacja gołoledzi na drogach i ulicach powiatowych o łącznej długości - 334,872 km, likwidacja gołoledzi na chodnikach o łącznej powierzchni - 24 891 m2 Cały zakres prac podzielony został na 12 zadań Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem ujętych w poszczególnych zadaniach stanowi załącznik nr 1 do SIWZ strony od 1 – 12)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach