Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2012/2013

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. M. Konopnickiej 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6761990 , fax. 043 6762911
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. M. Konopnickiej 21 21
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6761990, fax. 043 6762911
    REGON: 73097777870000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.lask.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2012/2013 w podziale na zadania: ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Wodzierady ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Sędziejowice i Buczek ZADANIE NR 3 - na terenie Miasta i Gminy Łask zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem dróg i ulic powiatowych. Celem realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej łączności z Zamawiającym (telefon, faks i e - mail) oraz zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego i ludzkiego we wszystkie dni tygodnia w trybie 24 godzinnym na poziomie gwarantującym uzyskanie zakresów rzeczowych i czasowych opisanych w SIWZ. Wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłowym zabezpieczeniem i wykonaniem usługi powinny być wkalkulowane w wycenę poszczególnych rodzajów usług i nie podlegają osobnym rozliczeniom. Podstawą rozpoczęcia prac określonych powyżej jest zlecenie ustne lub pisemne przez upoważnionego przedstawiciela Powiatowego Zarządu Dróg. Jednocześnie z chwilą nagłego załamania się pogody i powstania zagrożenia dla ruchu kołowego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć niezwłocznie działania powodujące łagodzenie skutków zimy, uzgadniając powyższe z Zamawiającym, zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania sprzętu zimowego utrzymania, określonego w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ w gotowości technicznej od momentu ogłoszenia sezonu zimowego do czasu ogłoszenia jego zakończenia. Koszt gotowości technicznej nie będzie podlegał oddzielnemu rozliczeniu i należy go skalkulować w wartości wynagrodzenia. Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zamówienia nie może obciążyć Zamawiającego kosztami przekraczającymi narzucone maksymalne zobowiązanie Zamawiającego dla poszczególnych części - zgodnie z zapisem w projekcie umowy. Zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z III lub V standardem, według Załącznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować: Standard III - jezdnię odśnieżoną na całej szerokości, - jezdnię w miarę możliwości posypaną na skrzyżowaniach z drogami, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu > 4% wraz z dopuszczalnymi odstępstwami od standardu, Standard V - jezdnia odśnieżana, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek, - jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu wraz z dopuszczalnymi odstępstwami od standardu. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie dróg, ulic, chodników i zatok; - zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i chodników; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników oferenta odpowiedzialnych za wykonanie usługi, w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od chwili otrzymania informacji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze. Szacunkowe ilości godzin pracy sprzętu zawierają formularze cenowe (załączniki nr 8a, 8b i 8c - w zależności od nr zadania). Usługa będzie rozliczana jedynie według zestawienia czasu efektywnej pracy sprzętu z cenami jednostkowymi ujętymi w umowie. Podstawą do rozliczenia będzie pisemne miesięczne zestawienie (pokrywające się z cotygodniowymi informacjami) udokumentowane tabelami ewidencji wyjazdów sprzętu. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zmianami). Wykonawca jest również zobowiązany do odśnieżania i usuwania śliskości chodnika, ścieżki rowerowej i ciągu pieszo - rowerowego, znajdującego się w pasie drogi powiatowej, jeżeli nie przylegają one bezpośrednio do sąsiedniej nieruchomości, znajdującej się poza pasem drogowym. Rzeczywisty zakres robót uzależniony będzie od warunków pogodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 1. Wadium - zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy ustawy Pzp: art. 45 i 46. 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił odrębnie dla każdej części zamówienia - ZADANIE 1 - na terenie gminy Wodzierady - kwota 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - ZADANIE 2 - na terenie gminy Sędziejowice i Buczek - 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - ZADANIE 3 - na terenie Miasta i Gminy Łask - 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 3. Miejsce wnoszenia wadium: a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelew na rachunek Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Poddębicach o/Łask; nr rachunku: 59926300000532411420050001. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. b) W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium dopuszczonych w Pzp - oryginał dokumentu należy dostarczyć wraz z ofertą do PZD w Łasku, kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, wskazując której części zamówienia dotyczy. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.lask.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach