Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2020/2021

Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 415 416 , fax. 158 415 416
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    Racławice ul. Rudnicka 15
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158 415 416, fax. 158 415 416
    REGON: 83041406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi, lodowicy oraz odśnieżanie dróg i ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie 4 gmin Powiatu Niżańskiego. Każda z gmin stanowi oddzielne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość zadań, przy zachowaniu wszystkich warunków SIWZ. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia stanowi następujące zadania: Zadanie 1: Gmina Harasiuki, długość dróg ~ 78,4 km, standard IV Zadanie 2: Gmina Krzeszów, długość dróg ~ 28,9 km, standard IV Zadanie 3: Gmina i Miasto Nisko, długość dróg ~ 24,1 km, standard IV, ul. PCK, ul. Rzeszowska, ul. Dworcowa, ul. Kolejowa, ul. 1000-lecia – standard III. Zadanie 4: Gmina i Miasto Ulanów, długość dróg ~ 55,2 km, standard IV Zadanie 5: zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko, standard VI. 4. W/w usługi zimowego utrzymania dróg i ulic w całości wykonane będą sprzętem, pojazdami samochodowymi (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy – tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. 5. Szczegółowy opis realizacji zadań został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiących załącznik do SIWZ – załącznik nr 7. 6. Do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny typu: ciągnik, multikar, itp., zapewniający optymalną pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny oraz posypywarkę do posypywania piaskiem. 7. Poprzez określenie „zespół roboczy” należy rozumieć: samochód ciężarowy wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3 m oraz piaskarkę o ładowności minimum 5,0 t. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania sprzętu Wykonawcy na innych drogach powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zlecenie wykonania usługi zostanie wydane w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. awaria sprzętu podstawowego Wykonawcy na danym zadaniu). 9. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo – solną do w/w zadań. Mieszanka składowana jest na placu Obwodu Drogowo – Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.). 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. 4) Nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego sprawować będzie Dyrektor ZDP w Nisku oraz wyznaczeni przez niego pracownicy. 5) W/w osoby posiadają kompetencje do wzywania i odwoływania z pracy zespołów roboczych Wykonawcy, wydawania poleceń, instrukcji, prowadzenia bieżącej kontroli pracy, a także codziennego potwierdzenia dokumentów Wykonawcy w zakresie ilości i jakości wykonanej pracy. 6) Wykonawca może przystąpić do wykonania zadania po wcześniejszym uzgodnieniu z osobami wymienionymi w pkt 4. Uzgodnienie będzie następować w formie telefonicznej (sms), mailowej. 7) Wykonawca jest zobowiązany informować na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg, zdarzeniach na drogach objętych umową oraz o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi. 8) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową, b) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony Zamawiającego, c) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz kierowcami wszystkich pracujących pojazdów. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy przed podpisaniem umowy do siedziby ZDP lub w inne wskazane miejsce wraz ze sprzętem przeznaczonym do zimowego utrzymania dróg, w celu wglądu osobistego do sprzętu i zespołów roboczych. ROZDZIAŁ IV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. ROZDZIAŁ V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienia odwołania; 2. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. ROZDZIAŁ VI. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.): kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 6. 3. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanej umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lub 4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 6. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku nie stawia szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz dokumentów składających się na ofertę oraz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia przez wykonawcę, że nie polega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25 ust. 1 pkt 1 dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 5) Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach