Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2015 / 2016

Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415416 , fax. 015 8415416
  • Data zamieszczenia: 2015-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    Racławice ul. Rudnicka 15 15
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415416, fax. 015 8415416
    REGON: 83041406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2015 / 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie śliskości, gołoledzi oraz odśnieżanie dróg i ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie 7 gmin Powiatu Niżańskiego. Każda z gmin stanowi oddzielne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi na dowolną ilość zadań, przy zachowaniu wszystkich warunków SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowią następujące zadania Zadanie 1: Gmina Harasiuki, długość dróg ~ 68, 0 km, standard IV i V. Zadanie 2: Gmina Jarocin, długość dróg ~ 43, 7 km, standard IV i V. Zadanie 3: Gmina Jeżowe, długość dróg ~ 40, 0 km, standard IV i V. Zadanie 4: Gmina Krzeszów, długość dróg ~ 28, 0 km, standard IV i V. Zadanie 5: Gmina i Miasto Nisko, długość dróg ~ 24, 4 km standard IV i V, ul. PCK, ul. Rzeszowska, ul. Dworcowa, ul. Kolejowa, ul. 1000-lecia - standard III. Zadanie 6: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, długość dróg ~ 22, 6 km standard IV i V. Zadanie 7: Gmina i Miasto Ulanów, długość dróg ~ 50, 0 km, standard IV i V. W/w usługi zimowego utrzymania dróg w całości wykonywane będą sprzętem, pojazdami (nośnikami) wyposażonymi w piaskarkę oraz pług średni i obsługą Wykonawcy - tworzącymi w całości zespół roboczy. Zakres obowiązków Wykonawcy z tytułu wykonania w/w usług jest jednakowy dla każdego z zadań łącznie lub dla każdego z zadań z osobna. Szczegółowy opis realizacji zadania został opisany w Specyfikacji Technicznej Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych stanowiącej (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Poprzez określenie zespół roboczy należy rozumieć: samochód lub inny sprzęt samobieżny osiągający prędkość minimum 40km/h, wyposażony w pług średni boczny o szerokości minimum 3m oraz piaskarkę o ładowności minimum 6.0t. Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo-solną do ww zadań. Mieszanka złożona jest na placu składowym Obwodu Drogowo - Mostowego w Harasiukach. Załadunek mieszanki każdorazowo odbywać się będzie sprzętem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość odebrania z placu składowego ODM w Harasiukach jednorazowo większej ilości mieszanki piaskowo solnej. Mieszankę niewykorzystaną Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość montażu na poszczególnych pojazdach Wykonawcy/Wykonawców systemu monitorowania pojazdów (GPS), koszty z tytułu montażu i demontażu systemu ponosi Zamawiający. Usługi zimowego utrzymania dróg, o których mowa w ust. 3.2 będą świadczone także w dni ustawowo wolne od pracy. Cena wykonania usługi z tego tytułu nie może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpnisko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach