Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2018/2019

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2018/2019. 1) Wykonanie usługi obejmuje wykonanie następujących prac: a) odśnieżanie dróg i ulic na całej długości i szerokości jezdni, a odsunięty śnieg pozostawić na krawędzi krawężnika z jezdnią, z tym że byłą drogę DK-3 na szerokość 7 m a odsunięty śnieg pozostawić na poboczu asfaltowym, b) posypywanie jezdni kruszywem uszorstniającym (piaskiem i solą) na odcinkach: - skrzyżowania jezdni z drogami i ulicami, liniami kolejowymi - 150 mb przed i za skrzyżowaniem, - na łukach i wzniesieniach o dużym pochyleniu podłużnym tj. górka w Gościkowie, dojazd do ronda przy ul. Wojska Polskiego oraz ciągi tej drogi przez miejscowości: Jordanowo, Gościkowo, Rusinów, Rosin, skrzyżowanie z drogą powiatową do m. Glińsk, odcinek od Węzła Świebodzin-Północ do Węzła Świebodzin-Południe, skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 303 do m. Lubinicko, Rudgerzowice, Osogóra, łuk drogi między Rosinem a Osogórą, wiadukt nad trasą S-3 przy stacji paliw BP, skrzyżowanie z drogą powiatową do m. Kępsko, - na przystankach autobusowych oraz 50,0 m przed i za przystankiem, c) usuwanie i wywożenie śniegu z dróg i ulic miejskich w przypadku obfitych opadów wg wskazania Zamawiającego, d) skuwanie i wywożenie warstwy lodu ze skrzyżowań wg wskazania Zamawiającego, e) mycie, oczyszczenie, konserwacja i odstawienie piaskarko-solarki Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Świebodzin po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia, f) zabezpieczenie i przechowanie posypywarki i pługa Zamawiającego do kolejnego sezonu zimowego 2019/2020, g) pozimowe oczyszczenie stref przykrawężnikowych w m. Gościkowo, Jordanowo, Rosin oraz na obwodnicy Świebodzina na wiaduktach nad linią kolejową E20 i nad ul. Poznańską wraz z kosztami wywozu i utylizacji. 2) Szczegółowy zakres zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin tj. wykaz dróg i ulic oraz kolejność ich odśnieżania z mapami poglądowymi, a także standardy zimowego utrzymania dróg i ulic zostały określone w załączniku nr 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ. 3) W przypadku obfitych opadów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy innych dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin, w tym dróg i ulic do odśnieżania innych niż wskazane w wykazie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zakupu ok. 500 ton piasku oraz ok. 350 ton soli, jego magazynowania oraz załadunku i transportu z miejsca pozyskania do miejsca składowania w okresie trwania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy, z tym, że ok. 200 ton piasku oraz ok. 100 ton soli Wykonawca zakupi i zmagazynuje przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, a pozostałe wg potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do załadunku i transportu 100 ton mieszanki piasko-soli, będącej własnością Zamawiającego, z magazynu ubiegłorocznego wykonawcy akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, z ul. Sobieskiego 16 w Świebodzinie do miejsca składowania w okresie trwania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 5) Zamawiający z dniem podpisania umowy dokona przekazania do użytkowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia piaskarko-solarkę Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 5.1) Zwykłe koszty związane z eksploatacją piaskarko-solarki Zamawiającego oraz opłaty z tytułu emisji zanieczyszczeń do atmosfery, ponosi Wykonawca. 5.2) Zamawiający ponosi: - koszty rejestracji, - koszty ubezpieczenia OC, NW, AC, - opłat lokalnych. 6) Zamawiający z dniem podpisania umowy dokona przekazania do użytkowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia posypywarkę i pług Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 7) Zwykłe koszty związane z eksploatacją posypywarki i pługa Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu piasku i soli, magazynowania i wymieszania piasku z solą oraz załadunku i transportu z miejsca pozyskania do miejsca składowania oraz koszty zabezpieczenia i przechowania nadmiaru niewykorzystanego materiału do kolejnego sezonu zimowego 2019/2020, b) zakupu paliwa i artykułów samochodowych tj. płynów, olejów, c) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, d) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp., f) dojazdu do miejsca rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Świebodzin, g) czuwania i pełnej gotowości sprzętu i pracowników do podjęcia prac zimowego utrzymania dróg i ulic, h) mycia, oczyszczenia, konserwacji i odstawienia piaskarko-solarki Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Świebodzin po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia, i) zabezpieczenia i przechowania posypywarki i pługa Zamawiającego do kolejnego sezonu zimowego 2019/2020, j) pozimowego oczyszczenia stref przykrawężnikowych w m. Gościkowo, Jordanowo, Rosin oraz na obwodnicy Świebodzina na wiaduktach nad linią kolejową E20 i nad ul. Poznańską wraz z kosztami wywozu i utylizacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.06.2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Zimowe utrzymanie dróg” 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Zimowe utrzymanie dróg” 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 8) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 9) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach