Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 655 408 600, , fax. 655 401 340
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 655 408 600, , fax. 655 401 340
    REGON: 52678800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawschowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie miasta i gminy Wschowa w sezonach zimowych: 2019/2020 i 2020/2021. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 118,552 km dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wschowa, w tym: 1.1. drogi i ulice gminne położone w obrębie miasta Wschowa wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ – o długości 28,805 km, 1.2. drogi i ulice gminne położone w obrębie miasta Wschowa wykazane w załączniku nr 1A do SIWZ – o długości 4,072 km, 1.3. drogi i ulice gminne zamiejskie na terenie gminy Wschowa wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ – o długości 58,600 km, 1.4. drogi i ulice gminne zamiejskie na terenie gminy Wschowa wykazane w załączniku nr 2A do SIWZ –o długości 27,075 km. 2.Do zakresu zamówienia po stronie Wykonawcy należy: 2.1. usługa sprzętu i transportu wraz z obsługą oraz materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic, 2.2. zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych, również w dni wolne od pracy i święta, a w przypadku niewystępowania warunków zimowych pozostawanie w gotowości ze sprzętem i jego obsługą, mieszanką piaskowo-solną, materiałami pędnymi, 2.3. zakup i przygotowanie mieszanki materiałów uszorstniających (mieszanka piaskowo-solna 20:1 na drogi miejskie i 4:1 na drogi zamiejskie). 3. Wykonywanie przedmiotu zamówienia polega na: 3.1. Pozostawaniu w gotowości do wykonania przedmiotu zamówienia, rozumianej jako całodobową gotowość do świadczenia usług zimowego utrzymania dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (wliczając dni powszednie, niedziele i święta), oraz utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usług (określonych jednostek sprzętowych) potrzebnego dla wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg oraz utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usług (określonych jednostek sprzętowych) potrzebnego dla wykonania prac objętych zakresem zimowego utrzymania dróg, a także zapewnienie łączności telefonicznej (umożliwiającej rozmowę telefoniczną, wysyłanie/odbieranie sms) oraz kontaktu drogą elektroniczną (wiadomość e-mail) pomiędzy koordynatorami zimowego utrzymania dróg i ulic po stronie Wykonawcy i Zamawiającego. Pełen wykaz numerów telefonów/adresów e-mail po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, będzie stanowić załącznik nr 3 do umowy. 3.2. Odpowiednim oznakowaniu sprzętu biorącego udział w akcji oraz jego utrzymaniu w ciągłej sprawności technicznej. 3.3. „Akcji Zima”, przez co należy rozumieć zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach nr 1, 1A, 2 i 2A, do niniejszej Specyfikacji, zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w pkt. 6 i 7 Rozdziału 2 SIWZ na podstawie otrzymywanych od Zamawiającego telefonicznych zgłoszeń rozpoczęcia akcji w zakresie, o którym mowa w pkt. 9.4.-9.6., z zachowaniem ustalonego czasu reakcji, wskazanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie, rozumianego się jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji do realizacji usług zimowego utrzymania dróg drogą telefoniczną/sms/wiadomość elektroniczna (e-mail) a rozpoczęciem wykonywania tych usług (przybycie jednostek sprzętu skierowanych do Akcji Zima na teren objęty przedmiotem zamówienia). Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty (patrz Rozdział 15 pkt.2 ppkt 2.2. Kryteria i sposób oceny ofert). 3.5. Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, e) na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, f) inne, według zaleceń Zamawiającego. 3.6. Zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki 3.7. Odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: a) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, b) oczyszczenie nawierzchni jezdni z piasku, śniegu i lodu, ze szczególnym uwzględnieniem ścieków i wpustów ulicznych, c) oczyszczanie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych z piasku, śniegu i lodu. 3.8. Zapewnieniu łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy osobami biorącymi udział w akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, a koordynatorami akcji ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. 3.9. Zakres zamówienia nie obejmuje oczyszczania z piasku, śniegu i lodu miejsc parkingowych w „Płatnej Strefie Parkowania” we Wschowie, z zastrzeżeniem pkt. 4. 4. Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia ulic miejskich z pozostałości materiału uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego, nie później jednak niż do 30 kwietnia 2020r. w sezonie zimowym 2019/2020 oraz do 30 kwietnia 2021r. w sezonie zimowym 2020/2021. Końcowe oczyszczanie ulic miejskich obejmuje również miejsca parkingowe w Płatnej Strefie Parkowania we Wschowie. 5. Do zakresu zamówienia należy dostawa (zakup) materiałów, surowców, przedmiotów i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2.(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– w wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Dowód uiszczenia wadium, z zastrzeżeniem pkt.5 Rozdziału 8 SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zakres umocowania winien zawierać rodzaj czynności, do których uprawniony jest mocodawca. Pełnomocnictwo powinno uwzględniać czynności, do realizacji których może być upoważniony pełnomocnik, w szczególności: a)podpisanie oferty przetargowej, b)podpisywania załączników do oferty, c)potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów, które są załączone do oferty. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 6.Wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – – według załącznika nr 10 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie według załącznika nr 10A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach